הרשמה

נחשפו פרטים חדשים על הסדרה המצויירת החדשה של Devil May Cry

כריס פרט פספס את הפרוייקט הזה

שדים (אולי) יבכו מאושר

בראיון שנערך לאחרונה בין IGN Japan לאדי שאנקר (Adi Shankar), שיתף המפיק המוצלח כמה פרטים לגבי העיבוד הטלוויזיוני שלו לסדרת המשחקים הידועה של Capcom ואחת מהאהובות ביותר בעולם הגיימינג - Devil May Cry. הסדרה צפויה לעלות ל-Netflix ותהיה אדפטציה בסגנון אנימה, בדיוק כמו הפרוייקט הקודם של שאנקר - Castelvania.

העונה הראשונה של הסדרה תכלול שמונה פרקים, וכבר עכשיו דאג שאנקר ליידע אותנו שהוא מתכנן לפרוס את הסיפור המלא לאורך כמה עונות. בנוסף, אישר שהדמויות המרכזיות יהיו כמובן צייד השדים האייקוני דאנטה (Dante), ורג'יל (Vergil) - האח המגניב מבין השניים, וליידי (Lady) - השותפה של דאנטה בעלת הקארה וה-RPG. עוד לא נחשף האם הסדרה תיצמד לעלילת המשחקים, לסדרת האנימציה המבוססת על הסדרה מ-2007 או סיפור מקורי לגמרי בעולם. סט הדמויות הזה מעלה זכרונות מ-DMC 3, ולמען האמת, קשה לי להאמין שמישהו יתנגד לראות את Jester משתעשע עם דאנטה עוד פעם. כרגע, התסריט לפרקים מוכן לגמרי, ומעבר לכך לא שותף עוד פרט לגבי המצב של הסדרה.

ורג'יל. אנחנו מקווים ש-Netflix מוכנים לכמות הבקשות לסדרת Spin-Off עליו.

לפי ההיסטוריה של שאנקר, שזאת לא הפעם הראשונה בה הוא ונטפליקס מעבדים סדרת משחקי מחשב לאנימציה ("Castlevania" המצויינת שהעונה האחרונה שלה שודרה רק השנה), אנו צפויים לקבל סצנות אקשן ודמויות מפוצצות בחן ובסטייל, כיאה לסדרה כמו DMC שחרטה על הדגל שלה את התכונות האלה. כדי להרגיע את המעריצים הוסיף שאנקר שהוא עבד בצמוד עם צוות מ-Capcom, ודאג שכריס פרט (Chris Pratt) לא ידבב את דאנטה.

עוד לא נחשפו פרטים בנוגע לתאריך היציאה של הסדרה, אבל תיהיו בטוחים שכשהם יצאו תוכלו למצוא אותם פה. עד אז, שתפו אותנו באיזה דמות מהיקום של DMC הכי הייתם רוצים לראות בסדרה!

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י