הרשמה

המשחק Devil May Cry 5 Special Edition לא יגיע למחשב

לפחות עדיין נוכל לשחק בתור ורג'יל!

כניראה שקהל הגיימרים לא אוהב לקבל "לא"

האם צפיתם באירוע האחרון של סוני? נהניתם? ראיתם את Devil May Cry 5 Special Edition וחשבתם לעצמכם "וואו! אני יכול לשחק את ורג'יל ויש סוף סוף תמיכה ב-RTX! זה בודאי יגיע גם למחשב!", אז תחשבו שוב! לכבוד היציאה של ה-Playstation 5, המשחק עומד לקבל גרסא מיוחדת (דיגיטלית) שעומדת לנצל את היכולות של הקונסולה (המשחק גם יגיע ל-Xbox Series X), אבל לצערם של שחקני המחשב, היכולות המשופרות אינן עומדות להיות זמינות עבורם.

אומנם ורג'יל יגיע בתור דמות DLC לכלל הפלטפורמות אך כאשר Eurogamer שאלו את Capcom בנוגע ליציאה של הגרסא המיוחדת למחשב, הם נענו: "Devil May Cry 5 Special Edition מפותח ספציפית ומותאם על מנת לנצל את ארכיטקטורת המערכת וזינוק בכח העיבוד שמוצעים ב-Playstation 5 וב-Xbox Series X, נכון לכרגע אנחנו מתרכזים במערכות הללו. בזמן הזה, אין תוכניות לשחרר את המשחק עבור המחשב."

מיותר לציין שהחדשות האלו לא התקבלו בחיוב על ידי שחקני מחשב, כאשר ב-Steam שחקנים רבים פנו לניצול מערכת הביקורות והחלו לתת הרבה ביקורות שליליות עבור המשחק (או לחילופין: Review Bombing). אם נסתכל על חלק הביקורות בדף של המשחק, נגלה תמונה מעניינת, האתר אומנם רושם כי הביקורות האחרונות עומדות על Mostly Positive, אך עם זאת, ניתן לראות זינוק משמעותי בימים האחרונים בביקורות השליליות:

בפוסט בבלוג של Playstation, מאט ווקר (Matt Walker), מפיק ב-Capcom מספר כי המשחק יהיה מסוגל לרוץ ב-120 פריימים לשניה (עם התצוגה המתאימה) במצב ה-High Framerate. המשחק יהיה מסוגל להיטען "במהירות פסיכית" וכי המשחק עושה שימוש ב-3D audio. הוא גם הוסיף: "חכו עד שתהיו מוקפים ב-Hellbats, אתם תהיו מסוגלים לדעת בדיוק איפה הם ביחס לזווית המצלמה לפי צלילי הבכי שלהם."

בזמן ששחקני המחשב יאלצו לוותר על הגרסא המיוחדת של המחשב, שחקני ה-Playstation 5 וה-Xbox Series X העתידיים עשויים לקבל שידרוג משמעותי עבור המשחק הפופולרי. האם אתם מתכננים לקנות את המשחק על קונסולת הדור הבא? מוזמנים לספר לנו.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י