הרשמה

הסופרת J.K. Rowling אינה מעורבת ב-Hogwarts Legacy

סיפור המשחק יהיה מקורי ולא יערב את הסופרת המצליחה

חופש יצירתי או חשש מחרם? כנראה שנדע רק באמצעות שיקוי אמת.

המשחק Hogwarts Legacy שהוכרז בצורה רשמית באירוע הצגת המשחקים של סוני שהתרחש ב-16.9 אישר את חרושת השמועות שהתרוצצו ברשת במהלך השנים האחרונות על פיתוח משחק RPG בתוך עולם הקסם של הארי פוטר. כעת נודע לנו באמצעות עמוד השאלות ותשובות הרשמי שפרסמו Warner Bros Games שהסופרת J.K. Rowling, אחת מהסופרות המצליחות ביותר בעולם עם הון שהוערך לאחרונה בלפחות 670 מיליון דולר, אינה מעורבת ביצירת המשחק. התשובה הדגישה כי המשחק מבוסס על עולם הקסם פרי יצירתה אך מדובר בסיפור מקורי אשר היא אינה קשורה ליצירתו. 

על אף ההפתעה הראשונית מחוסר מעורבותה של האישה שהלכה לקרבות משפטיים על כל צל של העתקה או שימוש ביצירותיה, ניתן להניח כי הדבר קשור גם בהתבטאויות שלה בשנים האחרונות כנגד קהילת הלהט"ב ובפרט הקהילה הטרנסג'נדרית ברשתות החברתיות. מעריצי סדרת הספרים ואף השחקנים של הסרטים שהפכו לשוברי קופות התבטאו כנגד ההערות שלה ואף יצאו כנגדה בפומבי. ייתכן כי ההחלטה הגיעה על רקע ההתבטאויות הללו והחשש מהחרמה של המשחק אם רולינג תהיה מעורבת בו. עם זאת, חברת Portkey האחראית על פיתוח משחקי המובייל והמחשב של הפרנצ'ייז המצליח קיבלו את ברכתה ותמיכתה של הסופרת.

עוד אושר כי המשחק החדש הוא Single Player RPG בעולם פתוח, והסיפור שיתרחש בסוף המאה ה-19 יעניק לשחקנים מבט על בית הספר הוגוורטס לכישוף וקוסמות בצורה שלא נראתה מעולם. השחקנים יכולו לפתח את יכולות הקסם שלהם באמצעות שיעורי לחשים, טיפול בחיות קסם ויצירת שיקויים ולבחור האם להיות קוסמת או מכשפת. הם יכנסו להוגוורטס ותוך כדיי גילוי מסתורין וחקירת העולם יצטרכו להתמודד עם משימות ואויבים שיאתגרו את המוסר שלהם. המשחק יתרחש ברחבי הוגוורטס, הוגסמיד, היער האסור ועוד מספר מקומות חדשים. ואם אתם מודאגים היכן מצנפת המיון תשבץ אתכם, שחקנים יוכלו לבחור לאיזה בית להתמיין בתחילת המשחק אך נקבל פרטים נוספים על ההליך בהמשך.

למרות שנאמר כי הסיפור יתרחש לפני כל סיפור מקורי מפי רולינג, שנות 1800 המאוחרות כפי שהופיע בטריילר אכן מוציאות מכלל אפשרות לראות את הארי, הרמיוני ורון מסתבכים בצרות, אך אסור לשכוח כי סדרת הסרטים "חיות הפלא" מתרחשת בתחילת המאה ה-20. הייתכן שנראה את אלבוס דמבלדור בכבודו ובעצמו או אפילו את אחד מהאחים סלמנדרה?

Hogwarts Legacy יגיע בשנת 2021 לקונסולות הדור הנוכחי ה-Playstation 4 ו-Xbox One, לקונסולות הדור הבא Playstation 5 ו-Xbox Series X וגם למחשב.
כבר הוצאתם שרביטים והתחלתם להתאמן על הפטרונוס שלכם? ספרו לנו בתגובות באיזה מקצוע תקבלו קס"ם ומאיזה מקצוע תבריזו בשביל להילחם בטרול במרתף.

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י