הרשמה

ענקית המחשבים Microsoft קונה את ZeniMax, חברת האם של Bethesda

האם אנו נראה משחקי Bethesda אקסלוסיבים ל-Xbox?

פיל ספנסר מודיע בפוסט באתר של המותג כי Bethesda מצטרפת למשפחת Xbox

בדיוק כאשר ישבנו והתחלנו לתהות לעצמנו: "מה Microsoft מתכננים לעשות בנוגע למכירות שלהם מול ה-Playstation 5?" הגיעה הכרזה מרעישה במיוחד. היום העמודים הרשמיים של Xbox יצאו בהכרזה רשמית כי Bethesda הצטרפה רשמית ל-"Team Xbox", בעסקה של 7.5 מיליארד דולר. במילים אחרות: מהיום ZeniMax שייכת ל-Microsoft באופן רשמי.

בפוסט באתר של Xbox, פיל ספנסר (Phil Spencer), סגן הנשיא הבכיר של תחום הגיימינג ב-Xbox (או כמו שהוא מוכר לנו - "האבא של Xbox"), כתב כך: "היום הוא יום מיוחד, אנחנו מברכים את אחד הסטודיואים הכי טובים בתעשיית הגיימינג ל-Xbox. אנחנו נרגשים להכריז כי Microsoft נכנסה להסכם קניה של ZeniMax Media, חברת האם של Bethesda Softworks. כאחת ממפתחות המשחקים הכי גדולות ומשובחות בעולם, Bethesda היא קבוצה מוכשרת של 2,300 איש מסביב לעולם שאחראים לאחד הסטודיואים הכי מיוחדים בתעשיה שלנו היום, כמו למשל Bethesda Softworks, Bethesda Game Studios, id Software, Zenimax Online Studios, Arkane, MachineGame, Tango Gameworks, Alpha Dog ו-Roundhouse Studios. אלו הקבוצות שאחראיות על סדרות משחקים כמו The Elder Scrolls, Fallout, Wolfenstein, DOOM, Dishonored, Prey, Quake, Starfield ועוד רבות אחרות."

בהמשך הוסיף פיל ספנסר כי המשחקים של Bethesda תמיד החזיקו מקום מיוחד ב-Xbox ושל מעריצים רבים מסביב לעולם מאז הימים של DOOM, כי לאורך השנים לפיל היו שיחות בנוגע לעתיד הגיימינג עם אנשי מפתח ב-Bethesda על איך להגיע לעוד שחקנים בדרכים חדשות. פיל גם אמר שכמו ש-Bethesda עשו את הצעדים הראשונים על מנת להביא את The Elder Scrolls ל-Xbox המקורי, הם גם היו בין התומכים הראשונים ב-Game Pass והשקיעו רבות בטכנולוגיות כמו הסטרמה מענן של משחקים.

בפסקה האחרונה שלו, כתב ספנסר: "התשתית של מערכת היחסים שלנו מתחילה בהתחייבות להביא משחקים חדשים ומדהימים שתוכלו לגלות ולשחק על Xbox. בשבועות האחרונים התרגשנו לחלוק יותר פרטים חשובים בתוכנית שאנחנו בונים לשנים הבאות. תוכנית שהיא מימוש של אותה ההבטחה לשחקני Xbox: להביא את חווית המשחק הכי יעילה, סוחפת ומותאמת לחווית הדור הבא ואת החופש לשחק משחקים שוברי קופות עם החברים שלכם בכל זמן ובכל מקום. היום הוא ציון דרך במסע המשותף שלנו יחדיו ואני אנרגתי במיוחד בנוגע למה שהצעד מסמן עבור Xbox."

אז פיל ספנסר אומר באופן מפורש כי הוא לא יכול לחכות למה שהאיחוד עם Bethesda יביא לשחקני Xbox, אבל מוקדם עדיין לומר מה טיב ההסכם בין הצדדים. אנחנו יכולים להבין כי הדבר אומר שהמשחקים הבאים של Bethesda לא יגיעו לקונסולות ה-Playstation בעתיד (הקרוב לפחות), אבל האם המשחקים עדיין עתידים להגיע גם למחשב? כל שנותר הוא לשבת ולחכות לפרטים נוספים, כרגע אנחנו מחכים בקוצר רוח לתקופת החגים הקרובה.

מה אתם חושבים על המהלך הזה של מיקרוסופט? נשמח לשמוע את דעתכם!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י