הרשמה

לא, ה-PS5 Pro וה-Xbox Series X הבא לא הוכרזו.

בואו נירגע שנייה ונסתכל על כל הסיפור הזה בעין ביקורתית

בכנס בפולין, TCL דיברה על הספקולציות שלה בנוגע לדור העתיד של הגיימינג. הכרזה/הדלפה, זה לא.

אוקי, תמונה שמסתובבת משגעת המון אנשים וגורמת להרבה בלבול ומיסאינפורמציה ברשת אז אני כאן כדי בעיקר להרגיע את קהל הקוראים שלנו. חברת TCL, המייצרת מכשירי אלקטרוניקה ובין היתר גם טלוויזיות, השתתפה בכנס טכנולוגיה בפולין והיא דיברה בין היתר על הטכנולוגיות של הקונסולות השונות. במסגרת ההרצאה היא הציגה ציר זמן של הטכנולוגיות השונות שכבר יצאו, רק שמשום מה, החברה החליטה להכניס לציר הזה גם את מה שהיא קוראת לו "דור 9.5", הכולל לפי דעתה את ה-PS5 Pro וה-Xbox Series X|S החדש.

לפי TCL הם צפויים להגיע ב-2023 או 2024, יוכלו לספק בין 60 ל-120 פריימים לשנייה ב-4K, היכולת לשדר ב-8K ושהם יעשו שימוש במנוע הדומה בכוח שלו ל-AMD Radeon RX7700XT (תודה לטום הנדרסון על הציוץ ול-PPE הפולני על הדיווח המקורי והתמונות). עכשיו, הקוראים חדי העין מביניכם שמו לב שכל פעם שתיארתי את הנתונים של הקונסולות האלה כתבתי "לפי החברה" או שציינתי מפורשות של TCL, כי זה בדיוק מה שזה: ספקולציות של TCL. בשום נקודה בכנס או במצגת לא הייתה איזושהי נציגות של סוני או של מיקרוסופט שאישרו את האירוע הזה, או הצהרה של המרצה כי הנתונים האלה הם "לפי סוני או מיקרוסופט".

עכשיו, יחד עם כל אלו חשוב לי לציין כי בהתחשב בהיסטוריה, שדרוג גרסה אחרי 4 שנים נראה הגיוני - זה כמובן היה המצב בדורות הקודמים שהביאו לנו גרסאות Slim ו-Pro חדשות כל כמה שנים. מצד שני, אנחנו נמצאים בסיטואציה מאוד לא אידיאלית עבור שתי ענקיות הגיימינג מיפן וארה"ב: בעיות האספקה של חומרים והמחסור בצ'יפים שעדיין קיים הודות לנגיף הקורונה והסגרים שהוא הביא איתו גרמו לכך ששחקנים עדיין לא מצליחים למצוא קונסולות ואלו שכן לא באמת מצליחים למצוא במחיר סביר. הספקולציה שלי באופן אישי היא שנקבל גרסה משופרת של הקונסולות האלה רק בסוף 2024 ותחילת 2025 (אם בכלל).

עוד ב-Vgames

ורק כדי להעביר את הנקודה יותר טוב: הרבה אתרי חדשות גיימינג (ולצערי, גם אנחנו), הלכנו שולל אחר השמועות על קונסולת Nintendo Switch חדשה שצפויה לצאת ממש בקרוב ותביא איתה עוד כוח ועוד שיפורים. תמיד אמרנו ש-"לפי הדיווחים", הקונסולה הזו צפויה להיות מוכרזת בכל רגע. בסופו של דבר כל מה שקיבלנו זה ה-Switch OLED - קונסולה טובה, אבל רחוק מאוד ממה שעשינו לו הייפ. אני כבר הספקתי להתפכח מאז, כך שאני לא מתרגש מהתמונה הזו, לא קורא לה "הדלפה" או אפילו "שמועה".

יכול להיות שאני טועה כאן, כן? יכול להיות שבעוד חצי שנה אני אדווח כאן באתר על הכרזה של סוני כי ה-PS5 Pro בדרך וצפוי לצאת בסוף 2023, אבל בינתיים אני אגיד לכם את מה שאני אומר לכל מי ששואל אותי בנוגע לנושא: הקונסולות של הדור הנוכחי מפלצתיות, אם אתם רוצים אותן ומוצאים אותן במחיר סביר - לכו על זה. לאלו שכבר יש להם את הקונסולה ביד - לא הייתי רץ למכור אותה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:53 26.05.2022 | OfirOm OfirOm

    "לפי TCL הם צפויים להגיע ב-2023 או 2023" ברח לך שמה..
    אפשר לומר ש-60fps זה המינימום של הדור הזה אז אין לחץ לשדרוג בכל מקרה.

  2. 2

       | פורסם ע"י