הרשמה

דיווח: ה-PSVR 2 יושק עם מעל ל-20 משחקים

אני לא יודע אם אני מוכן לרגע שבו יוכרז The Last Of US VR

הדיווח מגיע מתדרוך שסוני העבירה למשקיעים בנוגע לתוכניות העתידיות שלה

אחד מעקבי אכילס של מכשירי VR הוא כאמור המחסור בתוכן, הספריות של Oculus ו-SteamVR מתמלאות בקצב הולך וגובר וזהו דבר שחברות כמו Sony ו-Apple שעתידות להשיק מכשירי VR משלהן צריכות להיערך גם כן. מכאן, שבתדרוך שסוני העבירה למשקיעים, מסופר כי המשקפיים יושקו כאשר יהיה ניתן לשחק ביותר מ-20 משחקים. שהמרכזי בינהם יהיה Horizon: Call Of The Mountain שהוכרז לפני כמה חודשים בטריילר מרהיב.

משחק נוסף שעתיד לצאת ל-PSVR 2 אך לא באופן בלעדי הוא Among Us VR. מדיווחים נוספים ידוע גם כי המפתחת של Jurassic Park: Aftermath, העונה לשם Coatsink, עובדת על משחק בלעדי למכשירי PSVR 2. משחקים נוספים על הפרק הם Resident Evil 8, Gran Turismo 7 ו-Farpoint 2, אך נאלץ להמתין להכרזות רשמיות.

התקווה היא שסוני תלמד ממקרה העבר עם מכשירי ה-PSVR, שלהם הייתה ספריית משחקים לא מספקת, בעיקר מבחינת תכני AAA. דבר שגרם להרבה משתמשים לאחסן בצד את מכשירי ה-VR שנשארו ללא שימוש. ל-PSVR 2 עדיין לא נמסר תאריך השקה רישמי, אך הצפי הריאלי הוא במהלך 2023. על אף שאני בטוח שלפלטפורמה יהיו משחקים מדהימים, קשה לי להשתחרר מהמחשבה שבשנת 2023 מכשיר הדגל שיושק על ידי אחת החברות המובילות בעולם צפוי להגיע עם כבל. Haven't the Jewish people suffered enough??

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

טל דותן - כתב תוכן

טל דותן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי על: Beat Saber - Linkin Park

המשחק שהגדיר לי את הילדות: תיקו יציב בין Counter Strike 1.6 ו-Red Alert 2: Yuri's Revenge

כשאני לא משחק אני: עובד על המיזם שלי Divo.

מסר לעולם: תעשו טוב.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י