הרשמה

רשמי: Sony מפרסמת תאריך השקה ל-PSVR 2

הנה זה מגיע, מכשיר ה-PSVR 2 מקבל תאריך השקה רישמי!

ב-22 בפברואר 2023 סוני תשיק את משקפי המציאות המדומה שלה החל מ-550$.

בשורה לשחקני ה-VR! חברת Sony מודיעה באופן רשמי על תאריך ההשקה של ה-PSVR2, ה-22 בפברואר 2023. ה-PSVR2 יעלה כ-550$ ואליו יהיה ניתן לרכוש עמדת הטענה לשלטים ב-49.99$. סוני גם מצהירה כי יהיו כ-20 כותרים זמינים למשחק בעת ההשקה בינהם Horizon: Call of the Mountain שישווק כחלק מבאנדל הכולל את ה-PSVR2 שיעלה כ-600$. אבל איך תתנהל ההשקה עצמה?

כאמור, מכשיר PS5 בסיסי ללא כונן דיסקים עולה כ-400-450$ בחו"ל ובארץ כ-2500₪ כך שרק התוספת של מכשיר ה-PSVR2 תעלה כ-3000₪ ללא באנדל הכולל משחק. בהתחשב בכך שספריית המשחקים לא צפוייה להיות זולה, אלו מחירי כניסה גבוהים מאוד לשחקנים שיהיו מעוניינים בחווית משחק VR מהדור הבא. עוד דבר שיש להתחשב בו הוא שככל הנראה המכשיר לא יתמוך ב-PCVR ובטח שלא בפטלפורמת SideQuest שמנגישה משחקים של מפתחים בחינם ומרחיבה את התוכן למכשירי VR באופן משמעותי.

כל זה עוד לפני שציינו את העובדה שהמכשיר מגיע עם כבל (!), דבר שכלל החברות המפתחות מכשירי VR העבירו מן העולם ומרבית המכשירים החדשים מגיעים בתצורה אלחוטית. בהתחשב בכך שה-Quest 3 עתיד לצאת בשנה הבאה לצד מכשיר הקצה ל-VR של אפל וכוחה העולה של Pico עם ה-Pico 4, סוני מכוונת לנישה מאוד מצומצמת של שחקנים שגם מחזיקים PS5 בביתם וגם בעלי הממון הנדרש כדי לחוות את ספריית המשחקים הבלעדית שלה. וכן, הם ישחקו עם כבל.

בשלב הראשון המכירה המוקדמת תהיה זמינה למדינות הבאות: ארה"ב, בריטניה, צרפת, בלגיה, גרמניה, הולנד ולוקסנבורג והמכירה המוקדמת תחל ב-15 בנובמבר. המכשיר על פי המפרט שלו צפוי להציג שדה ראייה רחב ומרשים וחדות מסך מהדור הבא, שני פרמטרים שכלל היצרניות שואפות להתקדם בהם. אלו הכותרים שצפויים להגיע ל-PSVR2, לא בהכרח בעת ההשקה: The Dark Pictures: Switchback VR, Crossfire: Sierra Squad, The Light Brigade, Hello Neighbor: Search and Rescue, Cities VR, Cosmonious High, Jurassic World Aftermath, Pistol Whip, Zenith: The Last City, After The Fall, Tentacular ו-Horizon Call of the Mountain כמובן.

אז מה אתכם, תצטרפו למהפכת ה-VR דווקא עם ה-PSVR2? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

טל דותן - כתב תוכן

טל דותן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי על: Beat Saber - Linkin Park

המשחק שהגדיר לי את הילדות: תיקו יציב בין Counter Strike 1.6 ו-Red Alert 2: Yuri's Revenge

כשאני לא משחק אני: עובד על המיזם שלי Divo.

מסר לעולם: תעשו טוב.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:58 03.11.2022 | היי היי (אורח)

    אשמח לשמוע על המיזם שלך (divo)

  2. 2

    15:51 03.11.2022 | טל דותן - כתב תוכן טל דותן - כתב תוכן

    היי היי
    מוזמן לשלוח אליי הודעה כאן: https://www.facebook.com/tal.dotan.5/

  3. 3

    17:51 03.11.2022 | meathook meathook

    הם חייבים להוריד את המחיר ל399 דולר

  4. 4

    14:28 04.11.2022 | DrizziTx DrizziTx

    טל, מאוד חבל לי שאתה לא דואג לסייג את הדברים שלך בצורה נכונה בתור אתר שאמור לבאר לי, הקורא, מה השווי של המוצר ומה היכולות שלו.
    להשוות את זה לפיקו 4 או לoculus 2 זה לא אותה רמה, כי הם מכשירים נחותים משמעותית ואחת הסיבות הן .... חכו לזה ... שאין להם כבל!

    אתה טוען כנגד הכבל אבל נכון להיום, זו עובדה ידועה, שאם אתה רוצה משחקים באיכות גבוהה, אתה חייב כבל.
    עכשיו אתה יכול לטעון שאפשר באלחוט אבל שוב, כאתר שאמור להתמחות, תקרא קצת (או תתנסה, ואני ניסיתי) כמה וייפיי לא יציב, חויה גרועה, גם חדרי VR שאתה משלם לפי שעה מעדיפים עם חוט, ואלה שלא, חש להם בעיות שונות של קליטה והתנגשות תדרים). קיצר, כל אדם שרוצה לקבל את המיטב חוזר לכבל.

    כמובן כשמשחקים ביט סייבר שדורש גרפיקה נמוכה אז הכל נראה סבבה במכשיר נטו (stand alone), אבל משחקים רציניים, גרפיקה כבדה... תידרוש כבל, ואני מחבר אותו בשימחה כי אז הכל עובד כמו שצריך.

    כמו כן, שים לב שהכבל של ה-PSVR2 הוא כבל דק ורזה מתוך מטרה לעשות אותו כמה שפחות מכביד (כן, גם אני מחכה ליום שלא יהיה צריך אבל בינתיים הכי טוב זה עם כבל, אין תחליף ראוי)

    לגבי מחיר, המחיר לצערינו די הגיוני, אוקולוס 2 שלא מתשווה לרמה של ה-PSVR2 עולה 400 דולר, עם רזולוציה נמוכה יותר, ללא מעקב אחרי תנועת עיניים שייתן לך פוקוס מדוייק (כשאתה מסתכל לצדדים ב-VR אז התצוגה נמרחת כי כי כוח העיבוד עושה את התמונה הכי טוב במרכז העדשה ובצדדים מחפף כדי לחסוך כוח עיבוד, ב-PSVR2 זה ישתנה לפי איפה שאתה מיסתכל! על פניו נישמע כמו שינוי משמעותי וחשוב)

    כמובן שניתן לחבר אוקולוס 2 למחשב אבל מה? אז אתה צריך מחשב חזק ויקר לא פחות מPS5 וגם כבל... כל הנקודות שלך מאבדות משקל.

    קיצר מקווה להבא שחוות דעת תלווה בעובדות (וכן, זה מכשיר יקר, אבל VR בכללי הוא חווית פרימיום יקרה, הבעיה העיקרית כאן הוא שנידרש כאן PS5, יותר נישה וקשה להשגה, ניראה איך ילך לסוני עם זה, מקווה שיילך להם, תחרות זה טוב לנו)

  5. 5

    14:59 04.11.2022 | טל דותן - כתב תוכן טל דותן - כתב תוכן

    אהלן DrizziTx, תודה על התגובה המפורטת.

    בתור אחד שמשחק המון ב-VR, בין המשחקים אתה יכול לקרוא כאן ביקורות באתר על Wanderer ועל Green Hell, הנושא של החוויה האימרסיבית מושפעת מאוד מהמרחב והמגע שאתה מקבל מהסביבה. כשיושב לך כבל על הכתף או נוגע בצוואר או כשאתה מפחד להסתובב במקום מחשש שתתלוש אותו מהמקום, בטח בסיטואציה של קרב כמו בנניח Onward או HL:Alyx, זה מוריד מאוד מתחושת האימרסיביות. אני יכול לפאר את הטכנולוגיה שסוני עתידה להציג ואגב גם על כך כתבתי כאן בעבר, אבל כל עוד לא אתה ולא אני זכינו להתנסות בו הייתי מציע להתייחס אליה במשנה זהירות, במיוחד לאור הגלגול הקודם של סוני ו-VR. נכון של-Quest2 יש את המגרעות שלה, בטח בטווח הצבעים וזווית הראייה, אבל יש לה מחיר מאוד נגיש וגם למשחקים שלה. כשאתה לוקח בחשבון שגם יש ספרייה עצומה ולא פחות חשובה חינמית, זה מעלה את הערך הכולל של המוצר.

    גם עם סוני תציג כאן חוויה מטורפת ואני מקווה מאוד שכן, עדיין זה שהיא דורשת לשחק עם כבל בעוד כל היצרנים מבינים שבשביל תחושת אימרסיביות אמיתית צריך להשתחרר ממנו, יעמוד לרעתה למשך כל הדור הקרוב של ה-PSVR. פלטפורמה כזאת יוצאת אחת ל3-5 שנים וב3-5 שנים הקרובות יצעו מכשירים שאני מאמין שיהיו ברמת ה-PSVR2 ואף יותר. בוא לא נשכח שה-Quest2 זו פלטפורמה בת שנתיים. כמעט נצח במונחי טכנולוגיה והיא עדיין מאוד רלוונטית ומכניסה המון משתמשים לתחום.

    הדעה שלי מתבוססת על עובדות ועל מאות שעות משחק ב-VR, אפשר להסכים איתה ואפשר שלא, אבל עד שלא נחווה את המוצר של סוני, כמו שאמרתי לאור ניסיון העבר אני מציע להתייחס אליו בחשדנות וגם למנות את החסרונות שלו, בסוף הם אובייקטיבים. כשיגיע המוצר לארץ כמובן שניקח אותו לביקורת ואם הכבל לא יהווה חיסרון אני אהיה הראשון לפרגן להם מכל הלב כי זה יזניק את התחום עוד צעד חשוב קדימה. אבל עד אז, אמתין עם המחמאות.

  6. 6

    19:41 04.11.2022 | DrizziTx DrizziTx

    תודה על המענה המהיר דור :)

    מסכים לגמרי בהרבה נקודות, אבל עדיין שואל, איפה קיבלת חויה טובה ללא כבל? אני יצאתי מהכתבה הראשונית שלך עם תחושה שסוני עושה כאן משהו שהוא לא הנורמה, צעד אחורה, וזו עיקר הבעיה שלי, כי זה לא נכון.

    ברור שיש רצון להישתחרר מהכבלים, אבל מעשית בשטח ... זה לא שם, וניסיתי, יש לאוקולוס תמיכה באלחוט אבל זה לא עובד חלק, המון מריחות ובעיות שלא קיימות בחיבור עם כבל.

    עריכה: ניסיתי עכשיו שוב אבל עם התמיכה הרשמית של אוקולוס באלחוט וואלה עבד יפה, יש אולי קצת איבוד איכות גרפית, אבל עבר וזה השורה התחתונה.

    אז אני מבין את הרצון שלך ללא כבל, למרות שפרט לאוקולוס, כל המוצרים המובילים היום הם עם כבל, אלה שניסו אלחוט, לא הצליחו, אז יש מקום לקבל מוצר עם חוט (למרות שלך תדע מה אפל יוציאו, ובאיזה מחיר).

    לגבי האיכות של הסוני, צללתי לתוך כמה hands on של אתרים שאתה בטוח נתקלת, מאנשים לא תלויים ומובילים בתעשיה של ה-VR שמאוד התלהבו, וגם ראיתי את המפרט, ככה שטכנית, אין ספק שיהיה כאן מוצר טוב.

    במקומות האחרים סוני תתקשה מאוד, אני בהחלט חושב שסוני ניצבת כאן בפני בעיה קשה:
    - מחיר יקר (לא מושך שחקנים שיושבים על הגדר ובטח שלא כאלה שרק רוצים טבילה ראשונית, במקום לפתוח את השוק עם אלטרנטיבה, הם כרגע מאוד לא אטרקטיביים מבחינת מחיר למעט אנשים כמוני וכמוך שמוכנים לשקול)
    - היצע משחקים נמוך או שכבר קיים במקומות אחרים (רק אקסלוסיבי אחד או משהו כזה כרגע)
    - פלטפורמה אקסלוסיבית, כלומר פחות פוטנציאל לשחקנים שינהרו כי יש חסם כניסה בדמות PS5

    אז מסכים עם הזהירות ולא לשבח או להמליץ לפני ניסיון אבל אותו דבר לגבי ההסתייגיות.

    שיהיה סו"ש נעים.

  7. 7

       | פורסם ע"י