הרשמה

הפעם באמת: Atomic Heart מקבל טריילר תאריך יציאה מפוצץ אנרגיות

תכוונו שעונים לפברואר

ועוד פעם, תחילת השנה נראית עמוסה מתמיד

וואי וואי, כמה שהמשחק הזה עבר. מלהיות מוצג ל-EA עוד בקיץ 2017 במטרה לקבל מימון ועד לחשיפתו מחדש המרהיבה כמשחק Game Pass בלייב של Xbox לשנת 2021 - רק כדי לקבל ברקס רציני ליציאתו בעקבות המלחמה בין רוסיה לאוקראינה מה שיאלץ (הפרט הבא באמת לא נורמלי) את מפתחת האינדי Mundfish לעזוב את רוסיה עם כל הצוות שמונה כ-20 אנשים ביחד עם משפחותיהם לקפריסין להשלים את המשחק. כל העלילה המסובכת הזו הייתה צפויה להיגמר השנה, אך כמובן נדחתה לשנה הבאה וכעת גם יש לנו תאריך מדוייק.

ב-21 בפברואר 2023 אנחנו ננחת ביחד עם סוכן רוסי למפעל רובוטים שככל הנראה עבר השתלטות עויינת כלשהי, וננסה להבין מה לעזעזל הולך שם במשחקיות בסגנון Bioshock. באופן אישי, המשחק נראה מסקרן יותר ויותר ככל שמסתכלים עליו, ואנחנו לא יכולים לחכות לבדוק האם הוא יעמוד בציפייה הגדולה שמופנת כלפיו. כאמור Mundfish הם בכלל סטודיו בגודל אינדי, שנקלע במודע או בטעות לסיטואציה בה עליהם למלא לבדם את הרצון העז של מעריצי ביושוק הכמהים למשחק בסגנון מאז 2013. 

הניסיונות הקודמים לשחזר את ההצלחה של סדרת ביושוק נחלו סוגים שונים של הצלחות, אך אף אחד מהם לא מתקרב לרמת תשומת הלב שתפס Atomic Heart. כולנו תקווה שכל התקוות יתגלו כנכונות כשהמשחק יושק כאמור ב-21 בפברואר לפלייסטיישן 5, פלייסטיישן 4, Xbox One, Xbox Series X/S, למחשב ול-Xbox Game Pass ישר ביומו הראשון. מחכים למשחק? מכירים עוד סיפורי תושייה כמו הסיפור המטורלל של Mundfish? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י