הרשמה

סרטון גיימפליי חדש של Marvel's Midnight Suns מציג את גוסט ריידר בפעולה

גוסט ריידר מצטרף לקרב

פחות מחודש לקראת ההשקה, בואו ללמוד קצת יותר על אחת מהדמויות היותר אייקוניות שיופיעו במשחק

Firaxis Games, הסטודיו מאחורי כותר האסטרטגיה המצופה Marvel's Midnight Suns, חשף סרטון גיימפליי חדש אשר מציג את רובי רייז (Robbie Reyes) אשר מוכר גם בתור גוסט ריידר (Ghost Rider) בפעולה.

בסרטון שעלה אתמול בעמוד הרשמי של המשחק ביוטיוב, אחד ממפתחי המשחק מסביר על סגנון המשחק הייחודי שגוסט ריידר מביא איתו ואיך הוא בולט לצד דמויות אחרות שיהיו זמינות לשחקנים. הדמות שלו מתמקדת בעיקר בגרימת נזק מקסימלי לקבוצות גדולות של אויבים בדרכים יצירתיות. פתחו חור באדמה המוביל ישירות לגיהינום וגררו כמה שיותר אויבים פנימה, או השתמשו בסביבה שלכם כדי לזנק גבוה ולנחות עם מכה חזקה שתגרום לנק לכל העומד באזורכם.

גוסט ריידר מצטרף לשורה של גיבורים עליהם נוכל לתפוס שליטה ב-Midnight Suns, ביניהם תוכלו למצוא את קפטן אמריקה, איירון מן, ספיידרמן, בלייד, דוקטור סטריינג׳, סקארלט וויץ׳ ועוד רבים אחרים. לאחרונה גם גילינו שה-Season Pass של המשחק צפוי להכיל ארבעה דמויות חדשות - דדפול, מורביוס, וונום וסטורם, אשר יגיעו במועד מאוחר יותר לאחר השקת המשחק, לצד משימות עלילתיות ויכולות חדשות, ו-23 סקינים למגוון הדמויות שזמינות.

ככל שאנחנו שומעים יותר על Midnight Suns, כך גם עולה רמת ההייפ שלנו אליו. המשחק צפוי להגיע לקונסולות ה-Xbox Series X/S, Playstation 5, Xbox One, Playstation 4, למחשב האישי ול-Switch ב-2 בדצמבר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י