וזה לא העדכון היחידי שקיבלנו כאן
מי מכם שניסה אי-פעם לבקש החזר כספי על משחק שרכש בחנות הדיגיטלית של PlayStation ודאי יודע שעד כה היה מדובר בתהליך ארוך ומתיש שכלל בין היתר ניסיון התקשרות חסר מעוף עם הצ׳אט-בוט המובנה של החברה, דבר שהביא משתמשים רבים לוותר על ה״תענוג״ ולהשלים עם הרכישה שביצעו. ובכן, בצעד מתבקש ומשמח במיוחד, Sony עדכנה את מדיניות ההחזרות שלה, וכעת אפשר להגיש בקשה להחזר כספי ישירות מהחנות הדיגיטלית.
ראוי לציין כבר מעכשיו שהדרישות הבסיסיות להגשת בקשה להחזר כספי עדיין נותרו על כנה, כשהתנאי המינימלי הוא שהבקשה צריכה להירשם לא יאוחר מ-14 ימים מתאריך הרכישה המקורי, ושהמשחק שנרכש מעולם לא הורד לקונסולה או שודר למקור תומך אחר (ל-PS Portal למשל). תהליך השחזור עצמו הוטמע כעת בחנות הדיגיטלית של הקונסולה וכן באפליקציית PS App, כשמשתמשים יוכלו מעתה לגשת בקלות להיסטוריית הרכישות שלהם (Transaction History) ולהגיש את הבקשה להחזר ישירות מדף סיכום העסקה ובאמצעות כפתור ייעודי.
Sony ביצעה עוד כמה שדרוגים לחנות התוכן הדיגיטלית של ה-PlayStation, הכוללים בין היתר אפשרות לשלם עם Apple Pay, מערכת דירוגים המבוססת על רכישות מאומתות של משתמשים ואפשרות לסנן תכנים לפי תגיות נגישות (Accessibility), כך שמשתמשים שצריכים את האפשרויות האלה יוכלו לדעת מראש איזה תכנים תומכים בהן.
מה דעתכם על השינויים של ה-PS Store? ספרו לנו בתגובות!
*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן
משחק על: PC, PS5, Nintendo Switch, Steam Deck, 3DS, Quest 2
בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי
המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3
כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה
מסר לעולם: צב ים זה צב עם פיצ׳ר
תגובות
1
| פורסם ע"י