הרשמה

הדרך לגיהינום: World of Warcraft יחלק לשחקנים חיה בשווי 3,000 דולר בחינם, והקהילה זועמת

הדרייק הנדיר בקרוב לא יהיה כל כך נדיר

ההחלטה של Activision Blizzard התקבלה בידיים פתוחות וקלשונות מוכנים

שחקני World of Warcraft? הכתבה הזו בשבילכם, לטוב ולרע. אלו מביניכם ששיחקו בכותר ה-MMORPG בעשור האחרון כנראה מודעים לקיומם של חיות ומפלצות שונות אותם השחקנים יכולים לרכוש לצורך רכיבה ממקום למקום (Mounts), חלקן שכיחות, וחלקן נדירות מאוד. נראה שכעת Activision Blizzard מתכננת לחלק בחינם חיה מהסוג הנדיר יותר, והקהילה של WoW לא נשארת חייבת.

החל מה-28 בנובמבר ועד ה-30, כל שחקן עם חשבון Twitch ו-Battle.Net יוכל להשיג את ה-Feldrake, חיה דמוית דרקון שנראית מגניבה למדי. אחרי קישור החשבונות אחד לשני, תצטרכו לצפות ב-4 שעות של תוכן הקשור להרחבת Dragonflight שתתחיל ב-28 בחודש, וה-Feldrake יהיה שלכם. הטענה המרכזית של הקהילה נגד הצעד הזה היא שלא מדובר בחיה חדשה שהמפתחים הוסיפו למשחק כדי לחלק בחינם, אלא שמדובר באחת מהחיות היותר נדירות שקיימות במשחק. הוא כל כך נדיר, שהדרך היחידה להשיג אותו היא דרך משחק קלפים שכבר לא קיים. שחקנים שהצליחו לשים את ידיהם על הקלף של החיה יכלו להזין קוד בתוך World of Warcraft כדי לקבל את החיה במלוא תפארתה הדיגיטלית לשימוש בעולם המשחק. למרות שמשחק הקלפים כבר הפסיק לקבל תמיכה והייצור של קלפים חדשים הופסק ב-2013, הקודים עובדים עד היום.

זה הוביל למצב בו שחקנים מוכנים ללכת מרחקים ארוכים כדי לקבל את הקלף הנחשק, ואפילו לשלם סכומים גבוהים למדי בחנויות כמו Ebay שם הקלף יכול להימכר ב-3,000 דולר ומעלה. ה-Feldrake היא לא סתם חיה מגניבה שאפשר לרכב עליה, היא סמל סטטוס, וכעת כש-Blizzard תחלק אותה בחינם, הסמל סטטוס הזה לא יהיה שווה כל כך כשכל השרת יוכל להתגאות בו. לעומת זאת, שחקנים אחרים משבחים את ההחלטה של המפתחת להפוך חיה כל כך נדירה נגישה לכולם, ומקווים לראות צעדים דומים בעתיד.

מה אתם חושבים על ההחלטה? אתם בעד או נגד? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:02 02.11.2022 | nakiii nakiii

    אני חושב ששחקני wow נדירים לפחות כמו הקלף הזה

  2. 2

       | פורסם ע"י