הרשמה

התביעה כנגד Activision-Blizzard מאיימת על World of Warcraft

התביעה כנגד החברה משפיעה על הפיתוח של WoW

עוד מקל בגלגלי המשחק האהוב

בתחילת השבוע הגישה מדינת קליפורניה תביעה כנגד Activision-Blizzard על התנהלות לא אתית ואפליה מגדרית בחברה שלה. לאחר שנתיים של חקירה הודיעה מחלקת המדינה כי החברה עברה על חוקי העבודה תוך ניצול נשים, הטרדות מיניות, ואף התאבדות של אחת העובדות. לפי מחלקת המדינה, תרבות העבודה במשרדי Activision-Blizzard נוהלה בצורה של אחוות סטודנטים עם יחס משפיל ומזלזל כלפי נשים.

כעת מתברר שהתביעה הזו עושה נזק לחברה, והוא הרבה יותר מתדמיתי. המעצב המוביל של משחק התפקידים מרובה המשתתפים World of Warcraft מספר שכל הפיתוח של המשחק נעצר כמעט לגמרי בעוד שהחברה עסוקה בפתרון המשבר אליו נקלעו. "אני לא יודע מה לעשות, אין לי את כל התשובות." כתב המילטון "אני יכול לומר לכם שכמעט ולא נעשית שום עבודה על World of Warcraft כרגע בזמן מעשה הנבלה הזה". "זה אינו תורם לכלום, לא לשחקנים, לא למפתחים, ולא לבעלי המניות."

"התגובה של Activision-Blizzard לאירוע לוקחת קבוצה של מפתחים ברמה עולמית ומרגיזה אותם כל כך עד שהם אינם מסוגלים לשבת ולבנות משחק נהדר." המילטון הוא מהקולות היוצאים כנגד התרבות הארגונית של Activision-Blizzard והוא אף חתום על המסמך שהוציאו כ-1000 מעובדי החברה שמגנה את ההתנהלות של Activision-Blizzard ואת התגובה שלה לתביעה.

לאחר התביעה שהגישה מדינת קליפורניה, יצאה Activision-Blizzard כנגדה וטענה כי מדובר בעיוות של המציאות, מקרים שקריים, והתמקדות בהיסטוריה של החברה במקום במצבה הנוכחי. לטענת החתומים, Activision-Blizzard צריכה לקבל את המכתב בהבנה ולעשות חושבים, ולא לצאת כנגדה. החתומים על המכתב טוענים כי Activision-Blizzard אינה מפנימה את חומרת המצב ועליה להראות חמלה והזדהות עם הקורבנות ולא לתקוף אותן. רק לפני כחצי שנה זכה World of Warcraft בהרחבה החדשה Shadowlands המתרחשת בעולם המתים. ההרחבה יצאה בנובמבר 2020 והיתה למשחק המחשב הנמכר ביותר במשך חודש עד יציאות של Cyberpunk 2077. כיאה להרחבה חדשה היא עוברת עדכוני גרסא כל הזמן, כאשר הפאץ' האחרון (9.1) יצא ממש לפני שבועיים והוא הפאץ' הגדול ביותר מאז יציאת ההרחבה. כעת, אין מי שיעבוד על המשחק ולא ברור איך ובכמה תתעכב העבודה על המשחק.

מה דעתכם? האם ההגירה ל-Final Fantasy XIV תמשיך בעקבות זאת? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י