הרשמה

האיחוד האירופי מאשר את עסקת המיזוג של Microsoft ו-Activision-Blizzard

השאלה האמיתית היא: האם זה משנה משהו?

זוהי משוכה גבוהה שמיקרוסופט מצליחה לעבור - השאלה היא איך זה משפיע על מיקרוסופט והסיכוי להצלחת העסקה

כאילו לא טחנו את הנושא הזה עד דק, האיחוד האירופי הגיח באיחור האופנת כאשר אישר את הרכישה של Activision\Blizzard בידי Microsoft. הרגולטורים של האיחוד האירופי סברו שהצעדים שחברת האם של מותג Xbox לקחה כדי לאפשר לשחקנים משירותי Cloud שונים לשחק במשחקים של Activision\Blizzard בלי ליצור יותר מדי בעיות. זוהי משוכה גבוהה מאוד שמיקרוסופט הצליחה לעבור, אבל השאלה היותר מעניינת היא: האם זה משנה?

כי בואו נאמר את האמת: כמו רוב ההחלטות באיחוד האירופי אין להחלטה הזו שום משמעות מכיוון שהבריטים כבר חסמו את המיזוג: כדי שהעסקה תעבור, מיקרוסופט חייבת אישור של כל מדינה שהיא פועלת בה. איסור אחד מפיל את העסקה כולה. כזכור לכם, רק לפני שבועיים רשות התחרות הבריטית (ה-CMA) גוללה את התריס על העסקה הזו כאשר אסרה את המיזוג.

לא הכל ורוד:

רבים שואלים, מדוע אכפת למיקרוסופט מהבריטים? היא הרי חברה אמריקאית וגם אקטיביז׳ן? ובכן, מיקרוסופט היא חברה בינלאומית עם פעילות עסקית בכל הגלובוס. ואם מיקרוסופט תבחר להפר את ההחלטה של הממשל הבריטי אזי היא תצטרך לסגור את כל הפעילות העסקית שלה בממלכה המאוחדת. זה אומר שאין Xbox, Windows, Office, Call of Duty, Overwatch, LinkedIn, GitHub ועוד עשרות חברות בנות ושירותים שקיימים תחת המטריה של מיקרוסופט. זה כמובן לא אפשרי ולא ישים, לכן אין למיקרוסופט ברירה אלא לוותר על המיזוג.

התחיל טוב:

אבל רגע, שואלים אותי, מה עם לערער? ובכן, היא מערערת: מערכת יחסי הציבור של מיקרוסופט עובדת שעות נוספות על הערעור. רק לפני כמה ימים פיל ספנסר, מנכ"ל Xbox, התראיין וסיפר ש-Xbox פחות או יותר נכשלה בתור חברת קונסולות והיא נמצאת מאחורי Sony ו-Nintendo בקרב הקונסולות והגיימינג באופן כללי. ובכן, זוהי ההצגה הכי טובה בעיר לקראת המשפט (אני שקלתי לתת לו אמי). לכאן גם נכנסת החשיבות של האישור האחרון: האישור של האיחוד האירופי יכול לעזור לו כי Xbox תציג את זה לראווה כהוכחה שהמיזוג לגיטימי. וזה כשנתעלם עם מה שקורה בארה"ב עצמה.

אבל, הסיכוי לערעור הוא קלוש, יותר קלוש מהסיכוי של Redfall לקבל Overwhelmingly Positive בסטים. כל חברה שנפסלה על ידי ה-CMA ערערה. בתי המשפט האנגליים כמעט מעולם לא הפכו החלטה של הרגולטור הבריטי ולא צפוי שזה יקרה עכשיו. אז במקום לקוות לראות את Diablo IV ב-Xbox Game Pass, תדמיינו מה מיקרוסופט יכולה לעשות עם כמעט 67 מיליארד דולר שנשארו לה מהעסקה, ואיזה אקסקלוסיביים נוכל לקבל עכשיו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:26 16.05.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    כל מקום אחר כן מיקרוסופט תוציא את ער באנגליה אבל בכל מקום אחר כן מיקרוסופט תוציא את עצמה מהממלכה המאוחדת ותתמזג.. השוק האנגלי לא שווה כלכך הרבה מיליארדים

  2. 2

       | פורסם ע"י