הרשמה

כל מה שידוע לנו על כותר ה-Mortal Kombat הבא, רגע לפני ההכרזה הרשמית

בים של שמועות, באלגן של הכרזות ושום טריילר או תמונה מהותית - הגענו לסכם לכם מה צריך לצפות מהמשחק הבא בסדרת Mortal Kombat

אורטל בפנים?

השנה הקרובה כבר עמוסה במשחקים גדולים. בין אם זה Resident Evil 4 או זלדה, ובקרוב גם Starfield ו-Spider-Man 2 - יהיה קשה מאוד לבלוט ב-365 ימים הקרובים. ואמנם, עם כל התחרות, אין ספר שג'אנר אחד כבר ניצח ובענק. משחקי המכות עומדים לחוות שנה לא פחות מהסטורית - עם השקה של כותר חדש בכל אחת מהסדרות הגדולות.  Street Fighter 6 כבר ממש מעבר לפינה, Tekken 8 כבר התמקם לו בתחילת שנה הבאה ו-Mortal Kombat... מורטל קומבט.. מסובך. לכן, הגענו לעשות קצת סדר בים השמועות וההכרזות הביזאריות שהמשחק חווה, רגע לפני שההכרזה הרשמית מגיעה בהמשך השבוע, לפי דבריו של אד בון (Ed Boon).

העובדות

המשחק זכה להכרזה אולי הכי ביזארית שיצא לנו לראות למשחק גדול, כשבדו"ח רווחים הזכירו WB בנונשלנטיות שמורטל קומבט 12 אמור לצאת השנה. ההבטחה למשקיעים אולי אפילו יותר מתחייבת מהכרזה רשמית, כך שהסיכוי שהמשחק לא יצא בשנה הנוכחית קלוש עד ללא קיים. מאז, מנכ"ל הסטודיו האגדי Netherealms שעומד מאחורי הסדרה - אד בון, ממשיך במסורת ארוכת השנים שביסס לעצמו ומטריל מעריצים דרך חשבון הטוויטר שלו. מכל ההטרלות, טיזר רשמי אחד ככל הנראה יצא למשחק, כשהסרטון הוא שעון שלאט לאט מתקדם אל עבר הספרה 12, אך קופץ מ-11 ישר ל-1. כאמור, הכותר האחרון בסדרה היה ה-11 במספר, מה שהטיס מעריצים להיצמד לשמועות לפיהן המשחק הוא ריבוט.

השמועות

אפילו עוד לפני ספק פליטת פה ספק הכרזה בדוח הרווחים, השמועות על המשחק כבר הופצו בכל מקום. עוד בפברואר של 2022 אחד המפתחים בחברה כביכול העלה בטעות תמונה המכילה קובץ עם שם המשחק, מה שתדלק את כל שאר השמועות לפיהן המשחק הבא של הסטודיו יהיה המשך ל-MK 11. משם השמועות היו די גנריות במשך שנה, שרוב ההתעסקות הייתה בין אילו דמויות יופיעו והאם המשחק יהיה זמין גם לדור הקונסולות הקודם. ב-11 במאי, המצב השתנה כשחשבון טוויטר בשם billbil-kun שכבר הוכיח את אמינותו טען שהמשחק הבא בסדרה יקרא Mortal Kombat 1, יצא לקונסולות הדור הנוכחי בלבד, למחשב ולנינטנדו סוויץ' במחיר מופחת.

לאחר כמה שעות העיתונאי ג'ז קורדן (Jez Corden) מהאתר Windows central שבשנים האחרונות עוד לא הפיץ שום שמועה שלא התבררה אחר כך כנכונה לגמרי - אישר את העובדה שהמשחק אכן עומד לקבל את הספרה 1 והוסיף עוד כמה פרטים מעניינים. ראשית, המשחק צפוי לצאת כבר בחודש ספטמבר, ההכרזה עליו צפויה להתרחש בקרוב מאוד והסיפור שלו צפוי להיות מיקס בין חזרה בזמן ומעין ריבוט ליקום לבין המשך ישיר. הוא גם המשיך ופירט מספר שמות בעלי פרופיל גבוה כדמויות DLC, אך את זה נשמור לכתבה אחרת.

השורה התחתונה

הטיזר של אד בון בשילוב הידיעה של קורדן גורמות לנו להאמין שאכן המשחק קיים, יוצא בקרוב ועומד להקרא Mortal Kombat 1. חלק מהאתרים כבר פרסמו שמות מדוייקים לדמויות ואפילו פרטי סיפור, אך כרגע לא הייתי נצמד לאף שמועה מלבד הדברים שג'ז בחר לשתף. למרות שזה נשמע מופרך שהחברה תבחר במסע פרסום קצר למשחק, לפי חשבון הטוויטר שלו ניכר הכבוד שרוכש בון לעולם הגיימינג ולמתחרים - וממש לא יפתיע אותי אם דווקא הוא מתעקש לדחות כמה שיותר את ההכרזה כדי לתת במה לסטריט פייטר. מתרגשים למשחק הבא? חושבים שהוא באמת יצא בספטמבר? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י