הרשמה

ועכשיו לכולם: בטא פתוחה ל-Street Fighter 6 תגיע בסוף השבוע הבא

הבטא תכלול את כל התוכן של הבטא הסגורה - אך עכשיו כולם יכולו להנות ממנה

יש מכות אני שמח

ללא הכנה מוקדמת, אנחנו בדרך לטירוף מוחלט בג'אנר משחקי המכות ב-365 הימים הבאים. בשנה אחת, שלושת הסדרות הגדולות בתחום מתכוונות להוציא כותרים חדשים שכוללים את Mortal Kombat 12, Tekken 8 ו-Street Fighter 6 שיוצא עוד פחות מחודש ב-2 ביוני. במעשה כמעט אצילי, פינו המתחרים את השטיח האדום לאחרון, והוא מתכוון להשתמש בו עד הסוף.

אז אחרי שני זמני בטא סגורה ודמו לשחקן היחיד, משחק המכות החדש והשאפתני בסדרת Street Fighter פותח את שערי ההגירה אל מצב האונליין שלו לכולם בסוף השבוע של התאריכים ה-19-21 במאי. הבטא תכלול שמונה דמויות ומספר מודים, בשונה מהדמו שמאפשר לשחק רק עם שתי דמויות, ותהיה זמינה להורדה לקונסולות הפלייסטיישן 5, אקסבוקס סיריס אקס/אס וסטים. אולי החדשות הגדולות של הבטא הן שהיא תכיל קרוס-פליי בין המכשירים, כך שתוכלו לשחק גם עם חברים שלכם ברחבי משפחות הקונסולה.

למרות שעוד לא ראינו כלום מ-Mortal Kombat 12, אני בטוח שהתחרות בין שלושת משחקי הענק האלו תהיה מעניינת - ויהיה עוד יותר מעניין להשוות בין כולם בשנה הבאה כשכל המשחקים יהיו כבר בחוץ. נתראה בבטא? כבר משננים מחדש את הפסקול של Chun-Li?  כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י