הרשמה

החברות Game Freak ו-Take-Two מכריזות על משחק חדש בשם Project Bloom

פרויקט חדש וסופר מסקרן שמגיע משיתוף פעולה בין מותג ההפצה הפרטי של Take-Two והחברה שממשיכה להביא לנו את משחקי פוקימון

"אנחנו מתרגשים מההזדמנות הזאת לעבוד על IP חדש שיהיה נועז ושונה לגמרי בטון שלו מהעבודה הקודמת שלנו"

טוב, זה הגיע משום מקום: מוקדם הלילה, Private Division - מותג הפצה פרטי של Take-Two Interactive - הכריז היום על שיתוף פעולה שלו עם Game Freak, המוכרת בעיקר מסדרת משחקי Pokemon, כששתי החברות עומדות לעבוד על משחק חדש בשם קוד שנקרא "Project Bloom". המשחק לא צפוי לצאת עד השנה הפיסקלית (כלכלית) של 2026, אבל כדי לחגוג את ההכרזה, החברות פירסמו תמונה ראשונה מהקונספט ארט של המשחק (כאן למטה).

ג€‹

"אנחנו מתרגשים מההזדמנות הזאת לעבוד על IP חדש שיהיה נועז ושונה לגמרי בטון שלו מהעבודה הקודמת שלנו", כך אמר קוטה פורושימה, מנהל ב-Game Freak. "מההתחלה, Private Division הייתה המפיצה שרצינו לעבוד איתה על המשחק החדש שלנו. המוניטין שלהם והיכולות הגלובליות שלהם נתנו לנו את כל הביטחון שאנחנו צריכים כדי ליצור משחק אקשן/הרפתקה שאנחנו לא יכולים לחכות ולתת לכם עוד פרטים עליו".

גם מייקל וורוס, CSO ב-Take Two וראש המותג Private Division דיבר על המשחק החדש: "בשלושת העשורים האחרונים, אתם תתקשו למצוא סטודיו שהוציא יותר להיטים אייקוניים מ-Game Freak. אנחנו מוכנים לעזור לחברה לשחרר את הפוטנציאל המלא שלה ויש לנו את הכבוד להיות המפיצה המערבית הראשונה שתעבוד עם הצוות המוכשר והמוכח הזה, כדי להביא לשוק את ה-IP החדש והנועז שלו".

חשוב לציין כי בנוסף לפוקימון, Game Freak כבר עבדה בעבר על משחקים אחרים. בין אם מדובר במשחקים בינוניים יותר כמו Giga Wrecker ו-Little Town Hero, או משחקים מצוינים כמו Drill Dozer ו-Pulseman. בשנים האחרונות החברה גם נכנסה לתוך דרמה משל עצמה, כשמשחקי הפוקימון הסופר מצליחים שלה מ-2022, Pokemon ScarletViolet ו-Pokemon Legends Arceus, זכו לביקורת חריפה על האיכות הגרפית שלהם ועל הביצועים שלהם, במה שגרם לאנשים לתהות לגבי היכולות של החברה בפיתוח משחקים גדולים.

האם Project Bloom ישנה את דעתנו? נצטרך לחכות ולראות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י