הרשמה

אומני-מן מצטרף ל-Mortal Kombat 1 בטריילר חדש, יגיע בנובמבר

החייזר המשופם מגיע לעשות בלאגן

רשימת המהלכים שלו לקוחה היישר מהסדרה ממנה הוא הגיע, והיא מתאימה למשחק כמו כפפה ליד

כפי שכבר ניתן לצפות ממשחקי Mortal Kombat, זמן קצר לאחר השקה של משחק חדש בסדרת משחקי המכות, המפתחת NetherRealm תתחיל בשיווק המכוון ל-Kombat Pack של המשחק - דמויות חדשות שמשוחררות אחת לכמה חודשים, חלקן דמויות שקשורות באופן ישיר לסדרה ואחרות ששייכות לזכיונות אחרים המשמשים כ"הופעת אורח". במשחקים קודמים בסדרה ראינו את הגעתן של דמויות כמו הנוסע השמיני, רמבו, קרייטוס ואפילו הג'וקר, ול-Mortal Kombat 1 המצב לא שונה, ואפילו מאוד מרגש. 

דמויות ה-DLC שצפויות להגיע למשחק הן הומלנדר מ"הבנים", פיסמייקר, ארמק, קוואן-צ'י, טאקדה טאקאהשי והחייזר המשופם האהוב על כולנו - אומני-מן מהסדרה "בלתי מנוצח", אותו מדבב השחקן ג'יי קיי סימונס (J.K Simmons). כעת, אנחנו מקבלים טריילר שמציג כמה מהמהלכים של הדמות, עם חלון יציאה לחודש נובמבר.

תמיד כשדמות מוכרת ששייכת לזיכיון אחר מצטרפת למשחק, הרוב המוחלט של המתקפות שלה יהיו רפרנסים לדברים שראינו אותה עושה בזיכיון אליה היא שייכת, והטריילר מציג את זה בצורה מעולה, כמו מתקפה שאומני-מן תופס את היריב שלו מהגב ומוחץ את עמוד השדרה שלו, ה-Fatal Blow שלו בו הוא חובט בעוצמה בראש של היריב שלו וה-Fatality בו הוא מוחץ ליריב את הראש כשהעין שלו יוצאת החוצה. מיותר לציין שהדמות הזו מתאימה לסדרת המשחקים של Mortal Kombat כמו כפפה ליד, ואנחנו לא יכולים לחכות ולראות את רשימת המהלכים המלאה שלו, ואת הקומבואים המשוגעים שיהיה ניתן לבצע איתו.

אם אתם עדיין מתלבטים לגבי המשחק ולא החלטתם אם הוא מתאים לכם, מוזמנים לקרוא את הביקורת כאן. מה אתם חושבים על ההגעה של אומני-מן למשחק? איזו דמות הכי תרצו לראות מצטרפת? ספרו לנו בתגובות! 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י