הרשמה

נחמה דיגיטלית לימים קשים

כמה מחוות ומשחקים מחממי לב לתקופה לא פשוטה

תשמרו על עצמכם ומקווה שהרשימה הבאה תוכל לעזור ולשמח את חלקכם.

קשה עכשיו.
לכולם.
ממש.
מעבר למה שנדמה שאפשר להכיל.
ועדיין, בשביל זה יש קהילה שתפקידה הוא לתמוך, לעזור ולהזכיר שכמו שג'ורג' האריסון וחכמים הודים ויהודיים אמרו, הכול עובר. כדי לתרום את המעט שאני יכול, קבלו רשימה של נחמות דיגיטליות לימים קשוחים שיכולים לעזור לכם ולקרובים אליכם.

משחקים חינמיים

נתחיל עם כמה מחוות יפות של קהילת הגיימינג והפיתוח בארץ, כי דווקא בזמנים כאלה קל להיזכר איזה אנשים טובים יש כאן.

Plot Of The Druid

יקיר ישראל יצר והצליח להרים במימון המונים את הקווסט החביב שמושפע מקלאסיקות כמו מונטי פייטון, Simon the Sorcerer ו-King's Quest בין היתר. כרגע הוא מחלק קודים של Steam לכל מי שיכתבו "עם ישראל חי" בפוסט בעמוד שלו. אכן יקיר ישראל הבן אדם.

Indiana Jones And The Fate Of Atlantis - Special Edition

פרוייקט נוסף של היקיר הישראלי - קודים יחולקו גם כאן למי שיכתוב לו הודעה כאן. הפעם מדובר ברימייק לאחת מקלאסיקות ה-Point And Click שהראתה שאפשר להסתמך על חומר קיים ולהעלות רמה. עד כמה? יש יגידו שהוא טוב יותר מכל מה שיצא אחרי הטרילוגיה המקורית (והסדרה האדירה).

Simply

החבר'ה מאפלקציית לימוד הנגינה המוצלחת החליטו לפתוח אותה בחינם לקהל הישראלי לתקופה הקרובה, וזו הזדמנות מצויינת ללמוד סוף סוף את רפסודיה בוהמית או שיר של מטאליקה שלא מצריך הרבה ניסיון ונאסר לנגינה בחנויות כלי נגינה. 

הרפתקה עברית

לא בחינם, אבל הקבוצה הנהדרת שלקחה על עצמה לתרגם משחקים לעברית מציעה תרגום למשחקים שמכוונים לילדים כמו פיג'מה סאם או שועל חשאי. כנסו ללינקים וראו בעמודי הפייסבוק איך להתקין את הכתוביות בעברית. מה שכן, הקבוצה מאפשרת להוריד את המשחק הקלאסי של סיירה Ecoquest בחינם.

משחקים מנחמים מהעת האחרונה

כמובן שלא חייבים ללכת רק על המשחקים החינמיים, ואפשר לגמרי להשקיע קצת כסף בעצמכם אחרי שמימנתם ציוד, מזון, מסאז' והופעה של מני ממטרה (לא במשך שמונה שעות רצופות) לפלוגת נח"ל. מגיע לכולנו להתפנק עכשיו. אז הנה כמה בחירות מרוממות נפש שיחממו את הלב והאצבעות.

Super Mario Wonder

כל העולם חיכה להרפתקאה הצבעונית והפסיכדלית והיא הגיעה בדיוק בזמן. כנסו לעולם ההזוי והמוכר שקיבל טוויסט 2D חדש ויכול להעביר שעות בין כניסות לממד.

פלטפורמות זמינות: Nintendo Switch

Sonic Superstars

הנמסיס הכחול של מריו לא פראייר ויצא בעצמו עם משחק 2.5D חדש שאולי קצת פחות נסיוני ממריו, אבל מלא מחוות ואהבה לדמויות הפרוותיות והמוכרות, למכניקת הפינבול ולמהירות המטורפת.

פלטפורמות זמינות: PS, Xbox, Nintendo Switch, PC

Dave The Diver

משחק פיקסל ארט של דייג וניהול מסעדת סושי, שני דברים שהרבה אנשים היו שמחים לעשות בימים אלו, אבל יכולים להסתפק במשחק הנפלא שקיבל תשבוחות רבות כולל אצלנו.

פלטפורמות זמינות: Nintendo Switch, PC

Sea Of Stars

פריקוול ל-The Messenger ויופי של JRPG עם גרפיקת 16-ביט יפהפייה, פסקול נעים ומוטיבים חזקים של חברות ואחווה, שכולנו יודעים כמה הן חשובות. שמואל כבר הגדיר אותו בתור מתמודד למשחק השנה.

פלטפורמות זמינות: PS, Xbox, Nintendo Switch, PC

Unpacking

Cozy Indie הכי קוזי שיש גם אם קצת צובט בלב, אבל בקטע טוב. המטרה ש המשחק היא לפרוק ארגזים בשלבים שונים בחיים, משימה שרוב הזמן נשמעת כמו סיוט מטורף, אבל לאחרונה קיבלה פרופורציה. יש גם סביבון, אז כנראה שהם עומדים איתנו.

פלטפורמות זמינות: PS, Xbox, Nintendo Switch, PC

ו... משהו אחרון לסיום:

Once Upon A Studio

לא משחק, אבל פשוט דבר חמוד ומחמם לב. מה קורה ביום ההולדת ה-100 של אולפני דיסני? משהו בסגנון צעצוע של סיפור, עם ערימה לא נורמלית של דמויות אהובות וחביבות, והופעות אורח של מיטב המדבבים, כולל כמה מעבר לקבר. אל תפספסו את 7 וקצת דקות האושר הללו.

בשורות טובות לכולנו, אמן.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

 

רועי ברגר - כתב תוכן

רועי ברגר - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5, Switch, Mobile

בחיים לא תנצחו אותי ב: King's Quest 1 :-)

המשחקים שהגדירו לי את הילדות: כל מה ש-Sierra ו-LucasArts הוציאו בעבר, וטטריס על הגיימבוי

כשאני לא משחק אני: כותב, יוצר, מפיק, מתרגל ומלמד יוגה ומגדל שני יצורי אנוש

מסר לעולם: פראפרזה על דברי המורה שלי ליוגה: אף פעם אל תנסו להוכיח כלום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:36 23.10.2023 | CJ CJ (אורח)

    ממליץ על GRIS, משחק פלפטפורמה יחסית פשוט אבל מאוד עמוק ומרגש גם בלי מילים.
    וגם כלול בGamePass.

  2. 2

       | פורסם ע"י