הרשמה

סיבוב ראשון: ברזיל מאשרת את עסקת Microsoft Activision, ונכנסת ב- Sony

זירת הקרב החמה ביותר הוכרעה

ועכשיו למסע בבתי המשפט ברחבי הגלובוס

למי שעוקב אחרי מה שמסתמן כקרב האגרוף הארוך בהסטוריה, בו נלחמות ברחבי העולם חברות Microsoft ו- Sony לגבי העסקה שבה הראשונה תקבל את Activision Blizzard תמורת כ-70 מיליארד דולר, יודע שהזירה הכי חמה היא בית המשפט בברזיל. הידיעה שהתפרצה בתחילת השנה גררה התערבות של כל וועדות המונופולים הגדולות בעולם, וכעת דווקא הרגולציה בזירה הכי חמה היא בין הראשונות להגיע להחלטה.

אחרי שקיבלה המון יחס ומסמכים משתי החברות הגדולות, החליטה הרגולציה בברזיל לאשר את עסקת הענק. בהצהרה המלאה, מוזכרת לא בשמה את חברת- Sony שכנראה לא הולכת לאהוב את מה שהיה לברזילאים להגיד. "זה חשוב לציין שהמטרה המרכזית של הפעילות של- CADE היא ההגנה על התחרות בשביל הצרכנים הברזילאים, ולא ההגנה על אינטרסים מסויימים של מתחרים מסויימים" כך צויין בהצהרה, מה שכמובן מתייחס לאותם בעיות שהציפה החברה אל מול בית המשפט בברזיל (קישור לכתבה נמצא בתחילת הפסקה).

נראה שהדרמה תמשיך לבנתיים, כי גם הרגולציה האירופאית וגם האמריקאית ימשיכו לבחון את העסקה לזמן הקרוב. הדד-ליין האחרון הוא במרץ של השנה הבאה, ככה שמסתמן שעד אז תיהיה לנו תשובה סופית. מאמינים שהעסקה תתבצעה? מאמינים שהיא תיפול? כתבו לנו בתגובות.

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:11 07.10.2022 | Avishay50 Avishay50 (אורח)

    יופי!!! בתור מעריץ ענק של סוני אבל אני רוצה שסוני יבינו כבר שאין סיכוי לזה ובמקום לבכות כל הזמן שאין להם COD שפשוט יעשו משחק יריות משלהם, יש להם משחקי יריות מצוינים עם פוטנציאל אדיר להיות משחקים גדולים כמו רזיסטנס אבל קילזון לדעתי יכול להפוך למשחק הגדול של סוני בז'אנר ה FPS ועם סיכוי ענק להפוך לשחקן גדול בשוק ה- FPS. בנוסף יש לסוני חברות צד ראשון שמומחות במשחקי FPS כמו גרילה, אינסומניאק ובאנג'י אז למה שלא יקחו אותם לעשות מותג יריות מוצלח כמו היילו וCOD?
    בקיצור סוני חייבת להפסיק לבכות על COD כי כבר אין סיכוי לכך וללמוד ממה שסגה עשו ש- EA לא נתנו להם להביא את משחקי הספורט שלהם לקונסולה שלהם, הם פשוט עשו מותגי ספורט משלהם שהצליחו יותר מפיפא באותם שנים. ככה סוני צריכים לעשות עם ה"פיפא" של משחקי היריות ופשוט לחשוב איך לעשות את המותג הכי טוב שהם יכולים ועם מטרה לעשות עוד מותג שיהיה שחקן גדול בשוק היריות שלהם.
    ואני מבטיח שככה הם אפילו לא יצטרכו את COD אצלם, כי יש להם אחד משלהם.

  2. 2

       | פורסם ע"י