הרשמה

רעידת אדמה בגיימינג: חברת Microsoft קונה את Activision-Blizzard

תחזיקו חזק, עולם הגיימינג חווה את אחד השינויים הגדולים ביותר שלו.

חברת Microsoft תחזיק בזכויות למותגים אייקוניים כמו Diablo, World of Warcraft, Crash Bandicoot, Call of Duty ועוד.

2022 רק החלה, אבל האירוע הכי גדול בה התרחש דווקא בינואר: חברת Microsoft הודיעה היום כי היא נמצאת במגעים מתקדמים לרכישת חברת Activision-Blizzard וכל הסטודיואים תחתה. לאחר חרושת שמועות בנושא, החברה יצאה בהצהרה רשמית בה היא מכריזה על הקנייה של ענקית הגיימינג האמריקאית, כשהעסקה קרובה להיסגר.

בין הסטודיואים שיהיו תחת המותג של Xbox תוכלו למצוא בנוסף ל-Blizzard גם את Raven Software, Sledgehammer Games, Toys for Bob, Infinity Ward, King ועוד. זה גם אומר שהמשחקים הבאים יהיו שייכים רשמית ל-Xbox: משחקי Call of Duty, משחק היריות Overwatch (תצפו ל-Overwatch 2 ב-Day 1 בשירות ה-Game Pass), Starcraft, Diablo כל משחקי המותג Warcraft ובאופן מאוד אירוני, שני האייקונים של קונסולת ה-PS1 - משחקי Crash Bandicoot ו-Spyro the Dragon - יהיו שייכים למתחרה הישירה של סוני, Xbox.

סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט אמר בהודעה לתקשורת: "גיימינג הוא קטגוריית הבידור הכי דינאמית ומרגשת על פני כל הפלטפורמות השונות כיום והוא ישחק תפקיד מרכזי בהתפתחות ה-Metaverse. אנחנו משקיעים רבות בתוכן, פיתוח קהילה ושירותי ענן ברמה עולמית כדי להביא לכם את העידן החדש בגיימינג ששם את השחקנים והיוצרים בעדיפות העליונה". פיל ספנסר, ראש Xbox, הוסיף: "כצוות, המשימה המרכזית שלנו היא להגדיל את ההנאה מגיימינג ולהפיץ אותה בכל העולם... כשהעסקה תיחתם, מיקרוסופט תהייה החברה השלישית בגודלה בתחום הגיימינג אחרי Tencent ו-Sony, כשמותגים אייקונים מ-Activision, Blizzard ו-King בנוסף לפעילויות eSports מרכזיות יכללו בה".

לגבי שווי העסקה, אין לנו פרטים רשמיים בנושא מחברת Microsoft, אבל השמועות מציינות מספר אסטרונומי שעומד על כ-70 מיליארד דולר. הקנייה מגיעה אחרי תקופה קשה עבור Activision-Blizzard, כאשר החברה האמריקאית עמדה בעין כמה סערות ביניהן "פרשת הונג-קונג" המפורסמת וכמובן, התביעה בגין הטרדות מיניות וסביבת עבודה עוינת. האם Microsoft תעשה את הצעדים הנכונים ותדיח את בובי קוטיק מראשות החברה? נצטרך לחכות ולראות, מה שכן - דבר אחד בטוח: מדובר באירוע בקנה מידה עצום בעולם הגיימינג.

מוזמנים לקרוא את ההודעות הרשמיות של החברה בקישור כאן.

מה אתם חושבים על הנושא? שתפו אותנו בתגובות כאן או ברשתות החברתיות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:09 18.01.2022 | nakiii nakiii

    Microsoft הלכו לאט אבל בטוח. אם סוני לא יתנו תשובה לgamepass כולל כניסה עמוקה לשוק הpc הם יהיו נוקיה של 2022

  2. 2

       | פורסם ע"י