הרשמה

דיסני ו-Tencent עובדות על MMORPG בעולם של אוואטר

משחק מובייל חדש בעולם של Avatar

דיסני וטנסנט משיקים MMORPG חדש למובייל בעולם של Avatar

בסוף השבוע הודיעו דיסני ו-Tencent על השקה מתוכננת משחק חדש למובייל שיתרחש בעולם של Avatar. המשחק ייקרא בשם Avatar: Reckoning ויהיה משחק יריות מרובה משתתפים. לפי ההודעה לעיתונות, המשחק Avatar: Reckoning יתרחש בחלקים שמעולם לא נראו בכוכב של פנדורה ויכלול קרבות כנגד לוחמי RDA שינסו לגזול משאבים מכוכב פנדורה. ניתן יהיה לשחק את המשחק במצב Solo או בשיתוף פעולה עם חברים.

בנוסף, יהיה מצב של ריבוי משתתפים באמצעות מערכת Matchmaking. השחקנים יוכלו להשתתף ב-Story Mode שיספר להם על העולם, העלילה, ויתן להם כלים לשדרג את הציוד והיכולות שלהם. המשחק עצמו יפותח במנוע Unreal Engine 4 וצפוי להעניק חוויה ויזואלית יפהפיה למובייל.לא קיבלנו סרטון כלשהו או פרטים נוספים מלבד לפיסת אומנות אחת שמציגה לוחמת שמשקיפה על כל פנדורה. נצטרך לחכות ולראות איך המשחק באמת נראה לפני שאנחנו מתחילים לפתח ציפיות.

מדובר בכותר האווטר השני שידוע לנו שנמצא בפיתוח, עם משחק עולם פתוח מגוף ראשון שהוכרז לא מזמן שצפוי להגיע אלינו מ-Massive Entertainment שהביאו לנו את The Division. הוא צפוי להגיע במרץ 2023 לקונסולות ה-Xbox Series X/S, Playstation 5 ולמחשב האישי. Avatar: Reckoning צפוי לצאת לאנדרואיד ול-iOS כבר במהלך השנה הקרובה. מה אתם חושבים על ההכרזה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י