הרשמה

קורי בארלוג: "סטודיואים שונים שכנעו את Sony להוציא משחקים למחשב"

ושחקני המחשב זוכים להנות מהמשחקים.

אחרי 4 שנים של אקסלוסיביות ל-Playstation, אחד המשחקים הכי פופולרים על הקונסולה מגיע למחשב האישי וקורי ברלוג מספר למה.

זה ממש לא סוד בשלב הזה שהפורט של God of War למחשב כאן והוא בין הפורטים הטובים שנראו בשנים האחרונות כנראה למחשב. God of War היא בין סדרות המשחקים הכי פופולריות לקונסולת ה-Playstation ולראות את המשחק האחרון בסדרה על המחשב ב-2022, יחד עם משחקים כמו Days Gone ו-Horizon Zero Dawn שהצטרפו בשנה שעברה מרגיש כמו מאורע היסטורי כמעט. אבל למה דווקא עכשיו Sony נזכרים להוציא את כל המשחקים האלה למחשב האישי?

קורי בארלוג (Cory Barlog), האיש שהוביל את הפיתוח של God of War האחרון, התראיין ל-Game Informer בעקבות השחרור של הפורט של God of War למחשב ואמר את הדברים הבאים: "אני חושב שזה היה השילוב של כלל הסטודיואים שאמרו שזה יהיה רעיון טוב מאוד. בסופו של דבר זה הגיע לנקודת רתיחה שבה Sony אמרו 'עייפנו מלשמוע את זה. בסדר, נעשה את זה.'" הדבר הביא לשחרור של משחקים אקסלוסיבים של Sony למחשב האישי וזאת בעקבות הרצון של Sony להגיע לקהלים חדשים, על פי שון ליידן (Shawn Layden), לשעבר מנכ"ל SIE (Sony Interactive Entertainment) אשר עזב באוקטובר 2019, אמר את הדברים הבאים: "המטרה במהלך הפיתוח היתה להגיע לקהלים חדשים במקומות חדשים, איפה שמעריצים חדשים יכולים להיות. אנחנו צריכים להגיע אליהם, הם החליטו לא להגיע אלינו, אז אנחנו צריכים להגיע עד אליהם עכשיו. ומה היא הדרך הטובה ביותר להגיע אליהם לבית? למה שלא נביא את אחד המשחקים הכי נמכרים שלנו?"

הפורט של God of War יצא ממש לפני פחות משבוע, השחק הבא בסדרה, Ragnarok, יגיע מאוחר יותר השנה לקונסולות ה-Playstation, עד אז, כל שנותר לנו לעשות הוא לחכות ולשחק את God of War פעם נוספת. מה דעתכם על המשחקים של Playstation על המחשב? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:59 17.01.2022 | ratzon ratzon

    שיחקתי ב- days gone ו - horizon משחקים מעולים
    הבא בתור god of war :)

  2. 2

       | פורסם ע"י