הרשמה

מהמסכים לבית המשפט: Sony ו-Microsoft מתנגחות בברזיל

קרב הקונסולות תופס כיוון לא צפוי

סוני חושבים שאין להם איך להתחרות מול Call of Duty, מיקרוסופט טוענים ש-FF VII אקסקלוסיבי לפלייסטיישן לעד.

הקרב הנצחי בין חברת סוני (Sony) שבבעלותה קונסולת הפלייסטיישן (PlayStation), לבין חברת מייקרוסופט (Microsoft) שמחזיקה את מותג האקס-בוקס (Xbox) תפס בשבוע האחרון כיוון לא צפוי. כחלק מתהליך הקנייה שמתבצע כבר כחצי שנה בו מייקרוסופט תקח בעלות על חברת אקטיוויז'ן בליזארד (Activision Blizzard) ביקש בית המשפט הברזילאי תגובות מהמתחרים על הקנייה. חברות כמו EA או WB Games הגיבו שאין להן בעיה עם העסקה, וכך גם כל שאר החברות שנשאלו פרט, לאחת.

בתגובה שפורסמה באופן גלוי על ידי ממשלת ברזיל הגיבה סוני לעסקה באופן שלילי, בטענה שאינה יכולה לייצר סדרת משחקים ששתחרה בסדרת Call of Duty שבבעלות אקטיוויז'ן ותעבור לאקס בוקס בסיום העסקה. בנוסף סוני טענו ששירות ה- "Xbox Game Pass" תופס נפח של כ 70% מנפח המשתמשים בשירותים כאלה ואחרים בתעשייה, מה שממקם את שירות ה- PlayStation Plus החדש של סוני על כשלושה מיליון משתמשים בהסתמך על נתונים שסופקו בידי החברות. בתגובה לכך טענו מייקרוסופט ש"אין שום דבר מיוחד בסדרות של אקטיוויז'ן בליזארד" ושלסוני יש אקסקלוסיביים גדולים משל עצמם תוך כדי ציון ספציפי של סדרת God of war וסדרת Spiderman. הנתון האחרון המעניין הוא שבמסגרת האקסקלוסיביים של סוני הכניסה אקס בוקס גם את- Final Fantasy VII, שאמנם לא נאמר אף פעם שיישאר אקסקלוסיבי לקונסולות הפלייסטיישן, אך לטענה הזו הוצמד גם מסמך מסווג מטעם מייקרוסופט שכנראה מוכיח את העובדה שישאר בלעדי.

את העסקה מול בליזארד מצפים במייקרוסופט לסגור עד סוף השנה הפיננסית הנוכחית, כלומר עד סוף מרץ 2023. חושבים שהבלתי אפשרי יקרה והעסקה תיפול? חושבים ש- Call of Duty תמשוך אנשים לגיימפס? מסכימים שלאף אחת מהן אין סדרת משחקים שיכולה להתחרות מול Splatoon? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י