הרשמה

6 שנים אחרי ההכרזה, Beyond Good & Evil 2 מקבל כותבת ראשית

אנו מזכירים לכם כי המשחק עדיין נמצא בפיתוח....

המשחק הוכרז לראשונה ב-2016 והיום, 6 שנים אחר כך, המשחק סוף כל סוף מקבל כותבת ראשית

היום, 6 שנים אחרי ההכרזה המקורית שלו, שרה ארלאנו (Sarah Arellano), מי שעבדה בתור מעצבת נראטיב (מי שבסופו של דבר מתכננת את הסיפור והתפתחותו) במשחקים כמו World of Warcraft ו-Saints Row החדש, נכנסה לצוות הפיתוח של Beyond Good & Evil 2 ככותבת הראשית. המשחק שב-E3 2017 הוכרז כמשחק פריקוול למשחק הראשון, קיבל מעט מאוד עדכוני פיתוח לאורך השנים, כך שאנחנו עדיין לא יודעים מה הכניסה של שרה תתרום למשחק או מה עלול להשתנות עבור המשחק כעת. לצערנו זה כל המידע שקיים עבור המשחק כרגע היות ורק מוקדם יותר השנה, יוביסופט טענו כי המשחק עדיין נמצא בתהליכי pre-production, מה שנחשב לשלב מאוד מאוד מוקדם של פיתוח משחק, במיוחד כשמדובר במשחק AAA גדול כמו זה.

למי שלא מכיר, המשחק הראשון של Beyond Good & Evil יצא אי שם בשלהי 2003, כשהוא זכה ללא מעט אהבה ועם השנים הפך למשחק קאלט שאנשים קיוו שיקבל משחק המשך. לאורך השנים שאחרי היציאה של המשחק המקורי, הסתובבו שמועות והדלפות שונות בנוגע למשחק הבא בסדרה, עד שב-2016, קיבלנו הכרזה שהמשחק הבא (שיהיה פריקוול למקורי) נמצא בפיתוח, מתי יצא? שאלה מצוינת. ב-2020 המנהל של הפרויקט, מישל אנסל (Michel Ancel), עזב את יוביסופט ואמר כי הפרויקט נמצא בידיים טובות, כאשר לאחר מכן גילינו כי הפרויקט חזר לנקודת ההתחלה מספר פעמים לאורך השנים תחת ההנהגה שלו. ב-2021 אומנם קיבלנו אישוש לכך שהפרויקט עדיין נמצא בפיתוח אך בלי פרטים בנוגע לחלון שחרור. אבל היום, אנחנו מקבלים חדשות נוספות בנוגע למשחק.

זה כל מה שאנחנו יודעים כרגע על הפיתוח של Beyond Good & Evil 2, האם אתם עדיין מחכים למשחק? האם הוא מעניין אתכם? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:05 08.08.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    אלוקים ישמור רק עכשיו המשחק מצא כותבת ראשית אנחנו כנראה נראה אותו יוצא בשנת 2242

  2. 2

       | פורסם ע"י