הרשמה

עדיין בחיים? Ubisoft מודיעה ש-Beyond Good And Evil 2 עדיין בפיתוח

Ubisoft מסרבת לוותר על המשחק המצופה

אין כמו דוחות כספיים בשביל להפיח תקווה בליבם של גיימרים מיואשים

אחד הנעדרים המרכזיים ממסיבת העיתונאים של Ubisoft בתערוכת E3 היה ללא ספק Beyond Good And Evil 2. משחק ההמשך לקלאסיקה מ-2003 לא נראה בתערוכה למרות הציפייה האדירה, מה שהמשיך את המגמה של אפלה מוחלטת סביב תהליך הפיתוח. למעשה, כרגע יש הרבה טענות ש-Ubisoft פשוט עצרו את הפיתוח ומסתירים את זה מאיתנו. עם זאת, לפי הדוחות הכלכליים של המפתחת הצרפתית נראה שתהליך הפיתוח עדיין מתקיים. בדו"ח שפרסמה החברה לקראת הרבע הראשון של שנת 2022 הופיעו עם התוכניות הכלכליות גם רשימת המשחקים שעדיין נמצאים בפיתוח. אחד הבולטים שבהם הוא כאמור Beyond Good And Evil 2, מה שהצית מחדש את האופטימיות שכן נזכה לשחק בו בסופו של דבר.


יתרה מכך נאמר שב-Ubisoft רואים כרגע את המשחק כאחד החשובים עבור החברה ושהם ממשיכים לעבוד עליו במרץ. בעקבות כך נשאל פרדריק דוגה, מנהל מחלקת הכספים, על תהליך הפיתוח. דוגה השיב: "הפיתוח של Beyond Good And Evil 2 מתקדם כמו שצריך, למרות זאת כרגע אנחנו לא יכולים לחשוף יותר בשלב זה ונצטרך לחכות ולראות". צריך לומר שאחד מאנשי המפתח מאחורי פיתוח המשחק הוא מישל אנסל שעזב את החברה לפני כמעט שנה אחרי שהיה ממקימיה ובורג מרכזי בה ב-30 השנים האחרונות. אנסל הוביל את פיתוח המשחק הראשון בסדרה וכאמור עמד בראש צוות הפיתוח של המשחק השני עד עזיבתו. בזמנו Ubisoft טענו שהמשחק ממשיך להיבנות סביב החזון של אנסל אך בדיעבד ייתכן מאד שהעזיבה שלו היא שתקעה את המשחק במקום.

Beyond Good And Evil 2 נמצא בפיתוח באופן רשמי החל מ-2012 אך מאז תערוכת E3 2017 ועוד הצצה קטנה לגיימפלי של המשחק מלפני שנתיים לא באמת ראינו כלום ממנו. נותר רק לקוות שיבוא יום ונוכל לחוות את המשחק המצופה כל כך.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י