הרשמה

סיכום אירוע EA Play Live 2021

כל החדשות מאירוע ה-EA Play Live

מכוניות, מחניים, ומשחק אימה אחד

אחרי שהראתה אפס סימני חיים ב-E3 2021, הגיעה תורה של EA לעשות שרירים ולהציג לנו את כל מה שהיא מתכננת לשחרר בקרוב. בין היתר ניתן לצפות למבט נוסף על Battlefield 2042, כנראה הצצה לעונה החדשה של Apex Legends, ואם ממש נהיה ברי מזל, גם הכרזה על כותר Dead Space חדש. אז מה צפוי לנו באירוע הזה? בואו נגלה ביחד.

GRID Legends

אנחנו מתחילים בבום ענק עם הכרזה על משחק חדש בסדרת GRID , והוא יקרא Grid Legends. המשחק מבטיח מגוון עצום של רכבים והגרפיקה שמוצגתֲ נראים מצויין, והטריילר שנחשף מציג כמה נהגי מירוצים מקצועיים אשר לוקחים חלק במשחק ונותנים את קולם ופרצופם במצב העלילתי שלו. הוא צפוי לצאת בשנת 2022 לכל הפלטפורמות.

Apex Legends: Emergence

כותר הבאטל רויאל Apex Legnds מקבל טריילר חדש לעונה הבאה שלו, ושמה Emergence. הטריילר מציג רגעים מחייהם של כמה מהדמויות המוכרות ביותר במשחק כמו מיראג' ובלואהאונד, ונחשפים לדמות האה שצפויה להצטרף למשחק - Seer. לא כל כך ברור מה יהיו היכולות שלו לפי הטריילר, אבל אי אפשר שלא לאהוב את סגנון האנימציה והצילום המעולה שהטריילרים של אפקס יודעים לספק.

אנחנו מקבלים ראיון קצר עם במאי המשחק אשר נותן קצת יותר רקע על היכולות של הדמות ומסביר כי היא משמשת כדמות גשש, אשר יכולה לזהות אויבים דרך קירות ולראות עקבות, ומסביר איך היא שונה מ-Bloodhound אשר ניחן ביכולות זהות. לבסוף, רמיזות קלות למצבי משחק חדשים שצפויים להגיע, עם הבטחה לטריילר גיימפלי שיגיע ביום שני הקרוב, עם תאריך יציאה לעונה החדשה שעומד על ה-3 באוגוסט.

Lost in Random

הכרזה על כותר מקורי חדש מבית EA Orginals בשם Lost in Random, אשר סגנון האנימציה שלו לוקח השראה מסרטי סטופ-מושן. הבמאי היצירתי של המשחק מצטרף כדי לחשוף טריילר ראשון למשחק. נראה כי הוא יתמקד בשני אחים שהופרדו ומנסים למצוא את דרכם אחד לשני במערכת קרב שמערבת מתקפות דרך בחירת קלפים ו...קוביה חיה? המשחק יאפשר לפתח דיאלוגים עם מגוון דמויות הזויות שנפגוש בעולם, ולהרוויח דרכם או דרך חקירת העולם קלפים חדשים שיפתחו מתקפות חדשות וחזקות יותר. המשחק צפוי להגיע ב-10 בספטמבר.

Knockout City

כותר המחניים שלקח את העולם בסערה מקבל עונה חדשה בשם Fight in the Movies, אשר צפוי להוסיף מפה חדשה, כדור חדש וסקינים חדשים בהשראת סרטים מכל הזמנים. הוא צפוי לצאת ב-27 ביולי.

Battlefield 2042

תזכורת קצרה ללמה אנחנו צריכים להתלהב לקראת Battlefield 2042, אנחנו מגלים שהמשחק בנוי מ-3 חוויות שונות - מצב המולטיפלייר, מצב Hazard Zone, וכעת, אנחנו מגלים כי החוויה השלישית נקראית Battlefield Portal, המשלבת דמויות, נשקים, גאדג'טים,ֲ רכבים ומפות מכותרי באטלפילד אהובים כמו Battlefield 1942, Battlefield 3 ו-Bad Company 2. רוצים לטוס במסוק ממלחמת העולם השנייה במפה של Caspian Border? אתם יכולים לעשות את זה.

בנוסף, הוכרז כי לשחקנים תהיה גישה לעורך שישנה את חוקי המשחק ותאפשר ליצור מצבי משחק מעוצבים באופן אישי ולאפשר לקהילה ליצור את ההנאה של עצמה. אנחנו רואים כמה דוגמאות לכך בסרטון נוסף אשר מציג חוקי משחק בהם כל פעם שאתם מתים, אתם מתחילים עם נשק אחר. או, צבא ארה"ב של שנת 2042 נלחם נגד צבא גרמניה ממלחמת העולם השנייה. לארה"ב יש את היתרון הטכנולוגי, אך לקבוצה השנייה יהיה את היתרון המספרי.

Dead Space

קבלו אותו, הדובדבן שבקצפת של האירוע הזה. ההכרזה על הכותר הבא בסדרת האימה Dead Space נחשף באופן רשמי, והוא יהיה רימייק למשחק הראשון, בדיוק כפי שהשמועות אמרו. הטיזר חדש שלקוח מהמנוע המעודכן של המשחק לוקח אותנו להליכה בחללית מלאת מפלצות, עם מבט חטוף על גיבור המשחק אייזק (Isacc). Dead Space צפוי לצאת לקונסולות הדור הבא והמחשב האישי.

וזהו, זה היה EA Play Live! היו כמה חשיפות מאוד מעניינות וכמה פחות, כיאה לכל אירוע מהסוג הזה והחשיפה של Dead Space הייתה די צפויה לאחר כל השמועות שעלו לרשת. מה חשבתם על האירוע? ספרו לנו בתגובות!

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:38 23.07.2021 | WarFox89 WarFox89

    "החוויה השלישית נקראית Battlefield Portal, המשלבת דמויות, נשקים, גאדג'טים, רכבים ומפות מכל כותר באטלפילד שיצא אי פעם." זה פשוט לא נכון ולא מדויק. למה סתם להטעות ?

  2. 2

       | פורסם ע"י