הרשמה

כ-4 שנים לאחר הכרזתו, Blizzard מבטלת את שחרור מוד ה-PvE של Overwatch 2

אחד הפיצ׳רים הכי מעניינים של Overwatch 2 כבר לא יגיע.

המפתחים של המשחק בוחרים להשקיע את הזמן בחוויית האונליין המרכזית של המשחק

בכנס BlizzCon 2019 הגיעה אלינו ההכרזה המפוארת על משחק ההמשך ל-Overwatch, משחק היריות הקבוצתי שכבר מזמן הפך לסנסציה של ממש. בעוד שהמשחק היה נראה דיי דומה לקודמו, מה שבאמת ריגש את השחקנים הייתה ההכרזה על ה-Hero Mode: מוד PvE חדש בו נוכל לשחק עם חברים ולעשות משימות שונות. כשהמשחק שוחרר בשנה שעברה, הוא הגיע בלי המוד הזה, עם הבטחה שהוא יגיע מאוחר יותר. עכשיו אנחנו יודעים שזה כבר לא יקרה.

כחלק מההכרזה על העתיד של Overwatch 2 והעונות הבאות שלו, הבמאי של המשחק ארון קלר והמפיק הראשי ג׳ארד נוס, עלו לשיחה בערוץ היוטיוב של המשחק במסגרת ה-Devchat של הפרזנטציה והפילו את הפצצה. ״הייתה לנו החלטה קשה שהיינו צריכים לעשות: להמשיך לעבוד על האונליין של המשחק ולעצב אותו לפי החזון שלנו בלי איזשהו זמן סיום, או לשנות את האסטרטגיה שלנו ולהביא לשחקנים שלנו משהו קודם. אנחנו בחרנו באופציה השנייה״.

״זה הוביל אותנו לעוד בחירה קשה״, אמר נוס: ״האם אנחנו ממשיכים לעבוד על ה-PvE שלנו בתקווה שנוכל להביא אותו מתישהו או שאנחנו ממשיכים לעבוד על חוויית האונליין ולספק עוד תוכן לשחקנים שלנו. זה גרם לנו להבין שאנחנו לא יכולים להביא את ה-PvE כמו שרצינו עם ה-Hero Mode וה-Skill Tree וכל מה שהבטחנו קודם לכן. אנחנו יודעים שאנשים יהיו מאוכזבים ולכן רצינו לומר את זה קודם, לפני שאנחנו ממשיכים לדבר על ה-Roadmap שלנו״.

המוד החדש היה אמור להביא איתו חוויית co-op אמיתית ל-Overwatch 2 בה שחקנים יכלו לפתח את הדמויות האהובות עליהם לפי ראות עיניהם עם יכולות מיוחדות, ועבודת צוות אמיתית. לשחקנים רבים, זאת הייתה הסיבה המרכזית לרצון לשחק ב-Overwatch 2. התוספת העתידית של אתגרי PvE (בדומה למה ש-Overwatch המקורי עשה), לא מנחמת במיוחד. מספיק לראות את התגובות ברשתות החברתיות כדי להבין איך הקהילה מגיבה לביטול הזה.

אם כבר הזכרתי קהילה: נשמח לדעת מה אתם חושבים על הביטל הזה בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י