הרשמה

בליזארד מאשרת: סקינים שהשגתם ב-Overwatch ימשיכו אתכם ל-Overwatch 2

אז ככה נראית קדמה

בנוסף, כל החשבונות על הקונסולות השונות יאוחדו לחשבון יחיד

שחקני Overwatch ותיקים יכולים להיות רגועים - הסבר מפורט על איך ה-Cross-Progression של Overwatch 2 יעבוד על פני פלטפורמות שונות, מבטיח שהשינויים הקוסמטיים שהרווחתם יישארו אתכם.

הבשורה אפילו יותר משמעותית עבור שחקנים שיש להם חשבון Overwatch בכמה פלפטפורמות: אותם אנשים יוכלו לאחד את כל החשבונות שלהם על גבי כל הקונסולות (וה-PC), כך שההתקדמות והשינויים הקוסמטיים בכל אחד מהחשבונות ישולבו למעין ״חשבון גג״ יחיד ל -Overwatch 2 שניתן להשתמש בו בכל מדיום ויקושר לחשבון ה -Battle.net של המשתמש. גם כיום Overwatch דורש שימוש ב Battle.net, לא משנה באיזו פלטפורמה משחקים, אבל השינוי החדש מוודא שכבר לא תתבאסו על הסקין הזה שיש לכם בחשבון המרכזי וחסר בחשבון המשני. 

כבר היום ניתן להתחיל לקשר את החשבונות כדי שהכול כבר יהיה מוכן ב 4 באוקטובר הקרוב, אבל חשוב לשים לב לכמה הגבלות על המיזוג: ניתן למזג חשבונות מ -PC, Xbox, Playstation ו-Switch, אבל רק חשבון אחד מכל פלטפורמה יהיה ניתן למיזוג. זאת אומרת שאם יש לכם 2 חשבונות Overwatch על ה-PC, לא תוכלו למזג ביניהם. בנוסף, ניתן לבדוק אילו חשבונות על הקונסולות מקושרים לכתובת ה-Battle.net שלכם ולשנות אותם לפני שאתם ממזגים, כך שלא תחברו את החשבון של אחיכם הקטן למשל לחשבון הראשי.

Blizzard עצמה טוענת ש״זה חשוב במיוחד לוודא שכל החשבונות המיועדים על הקונסולות מחוברים ל-Battle.net שלכם״ מאחר ויש לכם הזדמנות אחד בלבד לעשות זאת כמו שצריך. מובן ששחקנים שמשחקים על פלטפורמה אחת בלבד לא צריכים להיות מודאגים מכך, כיוון שכל מה שהרוויחו ימשיך איתם באופן אוטומטי.

פרטים מלאים על מיזוג החשבונות, שיכלול גם שיקלול מחדש של הסטטיסטיקות, דירוג מיומנות (Skill Rating), הערכות עמיתים (Endoresments) והישגים (Achivements), לצד פרטים נוספים על המעבר ל-Overwatch 2, ניתן למצוא בפוסט על הנושא באתר הרשמי של המשחק. עם המעבר ההדרגתי ל-Cross-Play  ו-Cross-Progression ביותר ויותר משחקים, ובייחוד במשחקים התחרותיים, אנחנו כאן במערכת חושבים שזה צעד מבורך ומקווים שנראה עוד חברות חולקות התקדמות על פני הפלטפורמות ומאפשרות לנו לשחק עם החברים ולשמור על כל מה שהשגנו עד כה. איזה משחק אתם הייתם רוצים שיאחד חשבונות? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י