הרשמה

מסתמן: האם Death Stranding בדרך ל-Game Pass?

חשבון הטוויטר של השירות למחשב ייתכן והפיל רמיזה כבדה לגבי המשחק הגדול הבא שעושה את דרכו אליו

אפילו אני צריך לקרוא את הכותרת הזאת פעמיים

חשבונות הטוויטר הרישמיים של שירות ה-Game Pass עבור פלטפורמות ה-Xbox וה-PC ידועים בדרך היצירתית שלהם להכריז דברים. אם זה זה הגעתו של DOOM Eternal לשירות שהוכרז בכתב מוסתר, או Control שנרמז במייל מפוברק שהכינו במיוחד לשם ההלצה. כבר הרבה זמן שלא זכינו לקבל משהו בסגנון, אך נראה שתקופת הבצורת הזאת הסתיימה, ועוד באחת הרמיזות הכי מבלבלות שהיו לנו עד כה.

אתמול, חשבון הטוויטר הרישמי של ה-PC Game Pass החליף את תמונת הפרופיל שלו לתמונה שלא מותירה מקום לספק מאיזה משחק היא הגיע, אך מותירה הרבה מקום לספק למה הסיפור שעומד מאחורי ההחלפה הזאת. הרקע החדש נראה כמו העתק מדויק של נוף אקראי ממשחקו האחרון של הידאו קוג'ימה (Hideo Kojima), Death Stranding, שיצא באופן אקסקלוסיבי לפלייסטיישן בנובמבר 2019, ולמחשב כחצי שנה לאחר מכן.

מפני שהזכויות למשחק שייכות ל-Sony, המתחרה המרכזית של Microsoft, כביכול מדובר במקרה בלתי אפשרי שהמשחק הזה יגיע לשירות שבבעלותה, בייחוד בזמן ששתי חברות הענק מתנגשות אחת בשנייה , אך כמה פרמטרים אולי מסבירים למה המשחק כן יכול להצטרף לשירות המשחקים הזה.

בראש ובראשונה, זו לא תיהיה הפעם הראשונה שמשחק שהתחיל כאקסקלוסיבי לסוני יוצא ל-Game Pass. באוקטובר מגיע לשירות אחד מהאקסקלוסיבים הכי מדוברים של הפלייסטיישן 4 - Persona 5, ובשנתיים האחרונות סדרת משחקי MLB The Show שמפותחת על ידי סוני זוכה לצאת ביומה הראשון בשירות ואף לפרסום בכל חשבונות המדיה של Xbox. בנוסף, כרגע רק בחשבון הטוויטר של ה-Game Pass למחשב קיימת הרמיזה, וגרסת המחשב של המשחק הופצה על ידי 505Games ולא סוני (למרות שסוני מפיצה חלקית של MLB The Show, כך שגם משחק שהופץ בידיה לא חסר תקדים).

במידה והמשחק יגיע בסופו של דבר ל-Game Pass, אין לנו ספק שידובר באחד הרגעים היותר ביזאריים של השנה האחרונה, מה שיגרוף הרבה מאוד תשומת לב לשירות הפופולרי של מיקרוסופט. כזכור, ביוני האחרון הכריזה אקסבוקס על שותפות עם קוג'ימה ליצירת משחק חדש, כך שהתשתיות לרגע הזה כבר הונחו. חושבים שהמשחק כן יגיע לגיימפס? חושבים שהוא גם יגיע לקונסולות של Xbox? או שבכלל אתם חושבים שמדובר ברמיזה למשחק אחר? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י