הרשמה

ביצעתם הזמנה מוקדמת ל-Modern Warfare 2? קבלו גישה מוקדמת לקמפיין!

שילמתם מוקדם? שחקו מוקדם

כל מי שעשה Pre-Order למשחק יקבל גישה מוקדמת למצב הקמפיין

סדרת Call of Duty ידועה במסורת ארוכת השנים שלה שמתגמלת שחקנים שמבצעים הזמנות מוקדמות למשחקים עם גישה מוקדמת או בונוסים כאלו ואחרים כמו סקינים לנשקים, צ'ארמים וכו', ואתם יכולים להיות בטוחים שהמצב לא יהיה שונה עם המשחק הבא בסדרה. הקמפיין של Call of Duty: Modern Warfare 2 יהיה זמין כשבוע לפני השקת המשחק המלא, אבל הנה הקאצ' - אתם תקבלו גישה אליו רק במידה וביצעתם הזמנה מוקדמת למשחק. רוצים לחזור כמה שיותר מהר למשימות עם קפטן פרייס ושאר החיילים ביחידה 141? הגיע הזמן לעשות Pre-Order.

שחקנים שביצעו הזמנה מוקדמת יזכו לקבל גישה לקמפיין של Modern Warfare 2 כבר ב-20 באוקטובר, בעוד שההשקה הרשמית והמלאה של המשחק תתרחש רק ב-28. לא רק זה, אם עשיתם הזמנה מוקדמת למשחק, אתם גם תקבלו גישה מוקדמת לבטא של מצב המולטיפלייר שלו, יומיים שלמים לפני שהיא תיפתח לכולם, ב-16 בספטמבר.

מצב המולטיפלייר של MW2 צפוי לככב באירוע ה-CODNEXT של Activision שצפוי להתקיים ב-15 בספטמבר, שם גם נקבל הצצה להמשך המצופה של Warzone ומידע נוסף על גרסת המובייל המתוכננת לו. החודשים הקרובים הולכים להיות עמוסים מאוד במידע והכרזות חדשות הקשורות ל-Call of Duty, ספרו לנו בתגובות למה אתם הכי מצפים!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י