הרשמה

פרטים חדשים על עולם השחק של Forza Horizon 5 נחשפים

העולם גדול ויש לו הרבה להציע

מה יהיה המקום הראשון שאליו תנסעו?

אחד המשחקים הגדולים ביותר שקיבלנו מתערוכת E3 הוא ללא ספק הכותר החמישי בסדרת Forza Horizon שלוקח אותנו לכבישים של , מקסיקו. אמנם לא עבר המון זמן מאז החשיפה אבל עד עכשיו לא קיבלנו המון פרטים נוספים על המשחק החדש והמוצפה, עד עכשיו. באופן שבכלל לא מפתיע אותנו, Forza Horizon 5 הולך לקחת את כל הדברים הטובים שעשו קודמיו בסדרה ולקחת אותם כמה צעדים קדימה, בין אם זאת הגרפיקה שמקבלת שיפור משמעותי, קטלוג הרכבים הרחב שלא מספיק לגדול או מערכת הסאונד של המשחק שמשתדרגת באופן קבוע. עכשיו אנחנו מקבלים פרטים חדשים על עולם המשחק שצפוי לנו ב-Forza Horizon 5.

אנחנו כבר יודעים שעולם המשחק יהיה גדול אבל עכשיו בעזרת פוסט בבלוג של XBOX אנו מגלים עד כמה היא תיהיה גדולה. הפוסט מגלה לנו שהמפה של Forza Horizon 5 תיהיה גדולה פי 1.5 מזאת של קודמו, היא תכיל 11 איזורים שונים אשר כל אחד מהם בעל אקלים שונה ואיזורים אלו ישתנה באופן עצמאי בהתאם לעונה. המפתחים נתנו את הדוגמא שעונת האביב יכולה להביא איתה גשמים לג'ונגלים של מקסיקו בעוד הקיץ יביא איתו סופת ברקים לאורך החופים.

כאמור, כל איזור יהיה מיוחד ושונה מהאיזורים האחרים על מנת לגוון את המשחקיות ולתת לרכבים שונים במה ראויה להציג את היכולות שלהם. יהיו איזורים אורבניים, נחלים בתוך קניונים גדולים, שדות רחבי ידיים, חופים טרופיים, מדבריות עם דיונות חול לוהטות, הרי געש, ג'ונגלים וביצות טובעניות. לעולם של Forza Horizon 5 יש כמעט את כל מה שחובב מירוצים יכול לבקש וההתרגשות שלנו לקראת המשחק בשיאה.

מה דעתכם על Forza Horizon 5 עד כה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:06 28.07.2021 | elad9219 elad9219

    המשחק שאני הכי מחכה לו כנראה.
    זה ביחד עם הגה טוב זה חלום, בחיים לא נמאס, במיוחד כשכל חודש יוצא עדכון.

  2. 2

       | פורסם ע"י