הרשמה

אומרים שלוש, וונדה: מארוול ו-EA מכריזות על שלושה משחקים משותפים

אבל אל תצפו להם בקרוב..

שלושה משחקים, שלוש דמויות

אי אפשר שלא לשים לב לשינוי שנמצאת בו חברת הגיימינג השוודית העצומה EA. מה שהתחיל עם מותג ה"אינדי" EA originals שנתן מקום למשחקים קטנים יותר בחסותה של החברה, המשיך עם Jedi: Fallen Order שכבש את תחום הסינגל פלייר ב-2019 והתגלגל ל-It Takes Two היצירתי שאפילו זכה במשחק השנה בשנה שעברה ממשיך היום עם עוד ידיעה שמרחיקה את ענקית הגיימינג מעברה השנוי במחלוקת.

למרות שהדבר נרמז בעבר, היום הפכו Marvel ו-EA את השותפות שלהם לרשמית. במסגרת העסקה, EA תפיק מהפיתוח ועד ההפצה שלושה משחקים שיצאו לקונסולות ולמחשב, שכל אחד מהם יהיה בנפרד סיפור משלו ביקום של מארוול. המשחק הראשון כמובן כבר נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים ויהיה משחק סינגל פלייר סביב דמותו של איירון מן. עוד לא ידוע מתי המשחקים צפויים לצאת, וגם את זהות הגיבורים של שאר המשחקים אנחנו עוד לא יודעים, אך לפי שמועה אמינה מתחילת השנה, המשחק השני יהיה גם הוא כותר סינגל פלייר ויתרכז בפהתר השחור בעולם הפתוח של ווקנדה.

נראה ש-EA זונחת את הדגש על משחקי אונליין לטובת משחקי סינגל פלייר, ואנחנו רק יכולים להגיד "בשעה טובה". שלושת המשחקים האלו כמובן מצטרפים גם לשני כותרים אחרים וסופר מצופים מהחברה - Dragon Age: Dreadwolf ו-Jedi: Survivor שצפויים שניהם לצאת בשנה הבאה, ככה שרוב העתיד הנראה לעין מלא במשחקים דווקא לשחקן היחיד. לאיזה משחק אתם הכי מחכים? איזו דמות הכי ראויה לקבל משחק משלה? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י