הרשמה

תמונות קונספט-ארט חדשות של Dragon Age 4 נחשפות

פיסת אומנות, או רמז מטרים?

זה לא הרבה, אבל זה בהחלט משהו

מאז ההכרזה על ההרחבה האחרונה ל-Dragon Age 3 אי שם בשלהי 2015, לא קיבלנו משחק נוסף בסדרת משחקי התפקידים הידועה, ומעריצים רבים מסביב לעולם צמאים לעוד. למרות זאת, מלבד טיזר קצר בטקס פרסי המשחקים 2018 והכרזה רשמית בערב הפתיחה של גיימסקום 2020, עד כה לא קיבלנו מידע רב בנוגע ל-Dragon Age 4, ודאי בהתחשב בהעובדה שהמשחק נמצא בפיתוח כבר כמה שנים. עם זאת, מדי פעם המפתחים דואגים לשחרר רמזים ועידכונים קטנים כדי לוודא שלא שכחנו את קיומם.

הרמז הראשון שקיבלנו הוחבא כחלק מארט בוק שפורסם לפני כחודשיים, וחשף שהמשחק יתנהל בטווינטר (Tevinter), אומה צפונית ביבשת ת'דס (Thedas), היבשת המהווה את הבמה לארועי הסדרה עד כה. טווינטר היא מדינה תחת שלטון מאגוקרטי - שלטון של מכשפים בעלי עוצמה המהווים את המעמד השליט בממלכה, כך שלתפקיד השליט העליון או הארכון בשמו, ולמועצת המגיסטרים המהווה את הגוף האחראי על קבלת ההחלטות, ממונים בעלי יכולות כישוף יוצאות דופן, כאשר לרוב מדובר בצאצאים לשושלות מכשפים עתיקות.

רמז נוסף הוצג למעריצים השבוע, בציוץ של אחד ממפיקי המשחק, כריסטיאן דיילי.
במאי המשחק, מת'יו גולדמן (Matthew Goldman), ביקש מכריסטיאן לפרסם מעט חדשות עבור המעריצים. כריסטיאן פרסם בתגובה קונספט ארט של מכשף על רקע עיר אפלולית וגשומה. הבמאי בתורו צייץ מחדש את הציוץ המקורי והוסיף: "פגוש אותי במינראת'וס!".

מינראת'וס היא העיר הגדולה ביותר ביקום דרגון אייג', ומהווה גם את עיר הבירה של טווינטר. על אף שטווינטר היא האומה העתיקה ביותר מבין האומות שעדיין עומדות על תילן בתקופה בה מתרחשים אירועי הסדרה, זהו איזור שעדיין לא נחקר בטרילוגיה עד כה, ומסקרן לדעת איך היא תושפע מהאירועים שהתרחשו בסדרה, וכיצד היא תשתלב בקו העלילה.

האם נזכה לחקור את העיר מינראת'וס כחלק מהרפתקאותינו במשחק החדש? האם ייתכן שהדמות שהוצגה תהיה אחת מחבריו למסע של הדמות הראשית? מדוע האווירה שמשדרת התמונה היא עגומה כל כך, והאם נראה לכך הדים גם במשחק עצמו?
כרגיל, המפתחים מותירים אותנו עם יותר שאלות מתשובות, ונראה שכדי לגלות את התשובות ניאלץ לחכות למשחק עצמו, שצפוי כרגע לצאת במהלך שת 2022 ואולי אף אחריה.

עד אז, אתם מוזמנים לספר לנו מה אתם חושבים על התמונה ולמה עלינו לצפות מהמשחק, כאן בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י