הרשמה

עוד רמזים למשחק הבא בסדרת Mass Effect צפים ברשת

Bioware משחררת שלוש תמונות ארט נוספות

התמונות הגיעו כחלק מספר חדש שהוציאה המפתחת לציון 25 שנים להיווסדה

אגיד לכם במלוא הכנות, אני אוהב לכתוב על סדרת Mass Effect, יש לי מקום חם מאד בלב לשפרד ולצוות הנורמנדי. לכן כל פעם שמגיעה אלינו פיסת מידע חדשה שנוגעת לסדרה, אני יותר משמח לחפור פנימה. הפעם, אנחנו מקבלים שלוש תמונות ארט נוספות של המשחק החדש והמסתורי בסדרה שנחשף לפני כמעט שבועיים. ההכרזה עברה להרבה גיימרים מתחת לרדאר ורוב תשומת הלב הלכה להכרזה על חידוש הטרילוגיה המקורית. הגיוני בהתחשב בזה שכל מה שקיבלנו הוא הודעה אגבית ותמונה. אנחנו כבר מצאנו עבורכם כמה פרטים מעניינים בתמונות החדשות:

בתמונה הראשונה כנראה שאנו רואים בצד שמאל את חללית ה-Mud Skipper שכבר ראינו בתמונה שקיבלנו בהכרזה, ייתכן שמדובר ברכב איתו נטייל בכוכבים השונים בזמן שאנחנו לא על חללית האם שלנו כדוגמת רכבי ה-Mako וה-Nomad 1 מהטרילוגיה המקורית ומ-Andromeda.

בתמונה השנייה אנחנו רואים את מה שמזכיר מאד את הארכיטקטורה של מבנים של גזע ה-Remnant שהופיעו לראשונה ב-Andromeda. מדובר בגזע סינתטי מתקדם שנכון למשחק האחרון נמצא בסוג של תרדמת. לא כל כך ברור מה הקטע שלהם חוץ מזה שה-Ket, הרעים במשחק מאד מאד רוצים את הטכנולוגיה בה ה-Remnent מחזיקים.  יכול להיות שמדובר ברמז עבה לכך שהמשחק יתקשר לעלילה של Andromeda או אולי יהווה משחק המשך.

בתמונה השלישית והאחרונה אנחנו רואים את מה שנראה כמו Mass Relay בתהליכי בנייה. ה-Mass Relays מתפקדים במשחק כמעין שער בין כוכבי  ומוציאים לפועל את המעבר ממקום למקום בשביל החלב ולמעשה בכל היקום של הסדרה. לפי עלילת המשחק זו הטכנולוגיה שאפשרה לאנושות להגיע לכוכבים מיושבים אחרים מתלכתחילה. לא ברור אם ה-Mass Relay שנבנה כאן הוא אחד חדש שנבנה או כזה שנמצא תחת שיפוצים אחרי תקרית כלשהי.  

התמונות החדשות מגיעות במסגרת פוסט ברשת החברתית Tumblr של המשתמש Felassan .Felassan עצמו לקח את התמונות מספר חדש שהוציאה Bioware וסוקר את ההיסטוריה של החברה מהיווסדה ועד היום. Bioware:Stories from 25 Years of Game Devlepoment שמו והוא ראה אור לפני יומיים בהוצאת Dark Horse שאולי מוכרת לכם מהקומיקסים הרבים השייכים לה. מדובר למעשה בספר ארט ענקי שכולל מידע ותמונות על כל המשחקים הרבים והטובים ש-Bioware פיתחו לאורך השנים. חוץ מזה, לצערנו עדיין אין מידע חדש על המשחק. נותר רק לקוות שהזמן יעשה את שלו ונחזור לחקור את הגלקסיה כמה שיותר מוקדם. לפחות זה יהיה ב-4K עם זמני טעינה אפסיים, מעליות שלא נגמרות זה כל כך דור קודם...

מה אתכם? מתרגשים כבר לחזור ולחקור כוכבים חדשים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:36 19.11.2020 | Megalodon Megalodon

    אכן, Mass Effect 1-3 הן יצירות מופת, אופרת סבון חללית מחממת לב ודי מהנה, עם מעט מאוד רגעי מתים (כן, נהניתי אפילו לסרוק כוכבים בשביל משאבים שם.)

    אנדרומדה, כידוע, מזכיר משחק יוביסופט חלול, צעקני וריקני. יש בו כמה קווסטים שהפתיעו אותי לטובה, אבל הוא הרגיש ממוצע עד כאב. והפאזלים הנוראיים שלו, אוף, כמה שנאתי לשחק עם אלומות אור וגליפים, לנקות את המפה ממשאבים שנשתלו בו באופן מלאכותי ורק לסמן "וי" על כל אזור בשביל להתקדם. הוא יותר גרוע מאשר משחק גרוע, הוא פשוט...לא זכיר. כמה שאני מתאמץ אני לא מצליח לזכור משהו אחד מיוחד במשחק הזה. איזה שעמום, איזו אכזבה ואיזה בזבוז של פוטנציאל.

    אחרי מה שעברתי באנדרומדה אין לי שמץ של הרגשת הייפ מההכרזה המתקרבת הזו. אפס. כלום. נאדה. שזה ממש מבאס, לא בשביל זה אני גיימר. ממש מקווה שהם יצליחו לתקן אחרי שהם רצחו באכזריות כזו את ה-Intellectual Property האיכותי הזה שלהם.

  2. 2

       | פורסם ע"י