הרשמה

משחק חדש בסדרת Mass Effect נמצא בפיתוח

על החידוש לטרילוגיה אנחנו יודעים כבר הרבה זמן, אבל זה תפס אותנו לא מוכנים

עוד הרפתקה עם שפרד? עם ריידר? משהו חדש לגמרי?

רק ביום שבת האחרון, שמואל דיווח לנו על כך ש-Remaster של טרילוגיית Mass Effect המקורית סוף סוף הוכרז אחרי גל של שמועות שנמשך כבר די הרבה זמן. ביחד עם ההכרזה הזו, המרגשת בפני עצמה, Bioware הודיעו שגם משחק חדש לגמרי בסדרה נמצא בפיתוח. יותר משלוש שנים אחרי הכותר האחרון בסדרה, Mass Effect Andromeda שנחשב לכותר בינוני להחריד שקיבל ביקורות קשות.

כמו ההכרזה על החידוש לטרילוגיה המקורית, גם ההודעה הזו מגיעה במסגרת N7 Day שהתקיים ביום שבת האחרון ומוקדש לפרנצ'ייז המדע בדיוני-תפקידים הפופולרי. במסגרתו מסרו בחברה גם את ההודעה הבאה:

"צוות ותיק ב-Bioware מבצע עבודה מאומצת על תכנון והנחת היסודות לפרק הבא בסדרת Mass Effect. אנחנו בשלבים מוקדמים מאד של הפרויקט ולא יכולים לשתף אתכם ביותר פרטים אך נשמח לשתף אתכם בחזון שלנו כשהדבר יתאפשר"

יחד עם ההודעה המרגשת (עבורי לפחות) הזו קיבלנו גם תמונת קונספט אחת בודדת עם שם המסמך mud_skipper.jpg שייתכן שמצביע על דגם החללית שאנו רואים בתמונה. בנוסף על כך נראה שם בבירור בחור אחד מגזע ה-Salarians. בכל אופן, אלו כל הפרטים שאני הצלחתי לדלות מהתמונה היחידה והמיסתורית שקיבלנו.

ניתן רק לקוות ש-Bioware יתקנו את הנזק שנעשה לסדרה המדהימה הזו עם Andromeda. שלא תבינו לא נכון, הוא לא היה משחק נורא ואיום אך התקבל רע מאד בזמנו ופשוט לא עמד ברף שהטרילוגיה המקורית הציבה. Andromeda ידוע לשמצה בעקבות האנימציות הרעות וכמות הבאגים האסטרונומית שהייתה בו, גם אחרי פאצ'ים מרובים. למען האמת, הוא כל כך ידוע לשמצה שהמשחק הלכה למעשה גרר שקט מוחלט בגזרה הזו מצדה של Bioware ושלח אותם לתכנן מסלול מחדש. לעומת זאת, חלק מהאצבעות המאשימות בזמנו הופנו דווקא למפיצה EA שעל פי דיווחים האיצה בפיתוח קצת יותר מידי ובחרה להקפיא את ההמשך של הסדרה אחרי הקבלה הצוננת, מאד EA מצידם. עוד לא ברור לנו האם מדובר בהמשך של Andromeda שתוכנן במקור כטרילוגיה חדשה או בעלילה אחרת וחדשה לגמרי. כך או כך נקווה שהפעם למדו גם ב-Bioware וגם ב-EA את הלקח ויחזירו את את הסדרה לגדולתה.

מה אתכם? מתרגשים כמוני לגבי ההכרזה של Mass Effect חדש? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:56 10.11.2020 | gilmeiri1 gilmeiri1

    קשה לי להאמין שזה המשך לאנדרומדה כי הוא די שרוף מבחינת המעריצים. הם אפילו לא טרחו להוציא את ההרחבות שכבר היו בפיתוח כשאנדרומדה יצא.
    חבל לדעתי הרעיון היה טוב אבל הביצוע פחות.

  2. 2

    18:26 10.11.2020 | WarFox89 WarFox89

    זה EA ... הם אלופי העולם בלהרוס מותגים.

  3. 3

       | פורסם ע"י