הרשמה

הנרי קאביל מרמז על "פרויקט סודי" שקשור ל-Mass Effect

קצת טכנולוגיה מתקדמת תמיד עוזרת לחשוף סודות כמוסים

מהו הפרוייקט הסודי שקאביל מסתיר מאיתנו?

הנרי קאביל (Henry Cavill), הסופרמן של היקום הקולנועי של DC, הגראלט של האדפטציה של נטפליקס ל-The Witcher ואחד מהמעריצים הגדולים ביותר של World of Warcraft, העלה לעמוד האינסטגרם שלו תמונה בה הוא מרמז על פרוייקט סודי שככל הנראה קשור ל-Mass Effect, טרילוגיית משחקי ה-RPG האהובה מ-Bioware. 

התמונה שצולמה בשחור-לבן מראה את קאביל בחדר האיפור של העונה השנייה של The Witcher מחזיק דף ועליו מילים יותר מדי מטושטשות בשביל להבין מה כתוב. הוא הוסיף לתמונה את הכיתוב "פרוייקט סודי? או סתם ערימת נייר עם מילים אקראיות עליהם? כנראה שתצטרכו לחכות ולגלות". 

מי שמכיר את האינטרנט כבר יודע שהמעריצים לא יעברו על כך בשתיקה, והאתר Gamepressure הצליח להסיר את הטשטוש שמסתיר את המילים שנמצאות על הדף. התוצאה? חשיפה של מילים כמו Cerberus, Reaper, Geth ו-Tali'Zorah, כולן מילים שקשורות לסדרת Mass Effect, ובאופן ספציפי יותר, בונות פסקה שלקוחה היישר מדף הויקיפדיה של Mass Effect 3. פסקה זו מתארת קטע מסויים בעלילה המשלב את כל הדמויות המוזכרות בו שפרד (Shepard), הדמות הראשית בטרילוגיה, צריך לבחור אם לעזור לשני גזעים שנמצאים במלחמה להגיע להפסקת אש, או לצודד באחד מהם ולהביא להשמדה מוחלטת של הצד השני. 

אבל מה כל זה אומר? אנחנו בטוחים שקאביל לא קורא קטעים מדף הויקיפדיה של המשחק סתם כך להנאתו. האם השחקן נמצא במגעים לתפקיד בסדרת טלוויזיה המבוססת על טרילוגיית המשחקים? אולי סרט באורך מלא? נלך רחוק ונשער שהוא מדובב את הדמות הראשית במשחק הבא של Mass Effect? כמו שהוא אמר, ניאלץ לחכות ולגלות.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י