הרשמה

המשחק הבא בסדרת Mass Effect מקבל טיזר חדש ורמיזה לשם הרשמי

חגיגות יום הN7 השנה עוד לא הניבו פרי של ממש, אבל סיפקו מספיק חומר כדי לגרום לנו להתעניין

קאמבק?

למרות שכבר עבר יותר מחצי עשור מאז יציאת משחק חדש בסדרה, Mass Effect ממשיכה לאחד תחתיה קהילת מעריצים מרשימה בגודלה. כדי לתחזק את הקהילה הזו יוצרי הסדרה BioWare מקפידים אחת לשנה ביום השביעי לנובמבר לחגוג את הסדרה בדומה לרביעי במאי בשביל מלחמת הכוכבים. החגיגות השנה אמנם לא הסתיימו בפיצוץ - אבל היו מסקרנות מספיק כדי שנכתוב עליהן.

בתחילת היום החברה שלחה את המעריצים לאתר בשם אפסילון, שהתחיל שורה של פאזלים שזיכו את המעריצים בקטע ממה שנראה כמו טיזר חדש למשחק הבא בסדרה שהוכרז כבר לפני 3 שנים (כן, גם לנו הזמן טס). כשסיימו את כל הפאזלים שחררה החברה את הטיזר המלא, שמכיל בתוכו מה שנראה כמו אקדח חדש וחליפה יפייפיה של דמות לא מוכרת אך עם הסימן המוכר של ה-N7. מה שמעניין הוא שהמעריצים כבר החליטו שאפסילון יהיה השם של המשחק, ולמען האמת זה לא נשמע כל כך מופרך.

BioWare מאוד אוהבים את טקס פרסי משחקי השנה שמתרחש בדצמבר. כמו שהזכרנו הם חשפו את המשחק הבא בסדרה בטקס לפני שלוש שנים וגם מקפידים באירועים כאלה להראות עדכונים על הכותר הבא שלהם Dragon Age: Dreadwolf. עם הטיזר הנוכחי, אין לנו ספק שהחברה מאותתת לנו שהיא תופיע גם השנה בטקס - ולכן השאלה שנותרה היא איזה משחק לדעתכם מבין השניים הם יבחרו להראות? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י