הרשמה

האוסף Mass Effect Legendary Edition הוכרז, יגיע באביב 2021

חוזרים לנעליים של שפרד באביב הקרוב!

במשך החודשים האחרונים, הצוות שלנו כאן ב-Bioware עבד קשה על עדכון הטקסטורות, המודלים, האפקטים והפיצ'רים הטכניים של שלושת המשחקים הענקיים האלה.

אוסף חדש של שלושת המשחקים הראשונים בסדרת Mass Effect הוכרז ממש הרגע. האוסף החדש שנקרא Mass Effect Legendary Edition יכיל את כל שלושת המשחקים הראשונים בסדרה יחד עם כל ה-DLC שלהן והתוכן הנוסף שהן קיבלו לאורך השנים, כולל טקסטורות חדשות ותמיכה ברזולוציית 4K.

"במשך החודשים האחרונים, הצוות שלנו כאן ב-Bioware עבד קשה על עדכון הטקסטורות, המודלים, האפקטים והפיצ'רים הטכניים של שלושת המשחקים הענקיים האלה. המטרה שלנו לא הייתה לעשות רימייק של המשחקים המקוריים, אלא עשות מודרניזציה של החוויה כך שמעריצים של המשחק ושחקנים חדשים יוכלו לחוות את העבודה המקורית שלנו בצורה הטובה ביותר. זה היה מדהים לראות את ההרפתקאות של המפקד/ת שפרד ברזולוציה סופר חדה, ביצועים טובים יותר ושיפורים ויזואלים יפהפיים".



המשחק צפוי להגיע באביב של שנת 2021 לקונסולות ה-Xbox One, PS4 והמחשב האישי, כשהמשחקים גם יגיעו ל-Xbox Series X וה-PS5 עם שיפורים גרפים נוספים שלא נמסרו עדיין. גם אתם חיכיתם לאוסף הזה כמוני? אשמח לשמוע מה אתם חושבים עליו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י