הרשמה

5 משחקים שכדאי לכם לשחק בהשקת ה-Xbox Series X!

חג השקה שמח! אילו משחקים הכי כדאי לכם לנסות כשהקונסולה החייתית של מיקרוסופט תנחת אצלכם בסלון?

למונולית׳ של מיקרוסופט אולי אין משחק השקה אקסקלוסיביים מטורפים אבל זה לא אומר שלא תוכלו ליהנות ממשחקים נהדרים ומשודרגים ביום ההשקה בעזרת שירות ה-Xbox Game Pass!

ערב השקה שמח לכולם! מחר צפויה לנחות ברחבי העולם קונסולות הדור הבא של מיקרוסופט, ה-Xbox Series X וה-Series S (נקראים לרוב X|S). רבים מלינים על כך שלקונסולה אין משחקי השקה חדשים ונוצצים, ובצדק: לעומת ה-PS5 שיושק בעוד עשרה ימים, ההשקה של ה-Xbox Series X נראית יחסית דלה יותר. מצד שני, בעוד שהקונסולה לא תגיע עם משחקי השקה מטורפים כמו Demon's Souls, היא מגיעה עם אחד מהשירותים הכי טובים שיש לה להציע: ה-Xbox Game Pass.

ובגלל שהשירות מלא בהמון (המון) משחקים מצוינים שתוכלו לשחק על ה-Xbox Series X, החלטתי לעזור לכם להחליט במה תשחקו קודם, בכך שאיגדתי לכם כאן כמה משחקים שיהנו מהעוצמה של ה-Xbox Series X ביום או בחלון ההשקה של הקונסולה וכבר נמצאים ב-Game Pass. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להוריד את המשחקים הללו ולשחק בהם.

Halo: The Master Chief Collection

למשחקי יריות תמיד היה יתרון על המחשב האישי, כשבעזרת הכוח של כרטיסי המסך יכלנו להריץ משחקים כמו Overwatch ו-Call of Duty בכמות פריימים גבוהה ולנצל את מסכי ה-144hz שחלקנו רכשנו. עכשיו לשחקני ה-Xbox יהיה לפחות משחק אחד שהם יוכלו לומר בפה מלא שהם לא מקנאים באיך שהוא רץ על ה-PC. מיקרוסופט אישרה כי האוסף הנהדר שלה ירוץ ב-120 פריימים לשנייה על ה-Xbox Series X, כך ששחקנים עם מנוי ל-Xbox Game Pass והקונסולה החדשה, יוכלו לקבל חוויית מאסטר צ׳יף שקונסולות הדור הקודם פשוט לא יכלו לתת. סיקרתי כאן באתר את המשחק השלישי שהגיע ל-PC עם האוסף הזה אחרי שנים בגלות ועכשיו כשאני מבין מה הפסדתי בזמנו, אני יודע מה אני ארוויח עם ה-Xbox Series X.

Gears 5

עוד משחק יריות שמקבל שדרוג הוא Gears 5. בעוד שלא היה מדובר בלהיט מטורף כמו שמיקרוסופט קיוותה שהוא יהיה, Gears 5 כן הצליח להחזיר את הסדרה לתודעה בתקווה שהמשחקים הבאים בסדרה יהיו טובים יותר ויצליחו להביא לנו חוויה חדשה בעולם של Gears כמו מה ש-Gears Tactics הצליח להביא לנו השנה. בכל אופן, המשחק האחרון בסדרה האייקונית מביא לנו שדרוג לדור הבא בדמות האפשרות לשחק בעד 120 פריימים לשנייה. עוד משחק יריות שעולה לשלב הבא ברמת המשחקיות החלקה שלו ואני מרוצה.

Forza Horizon 4

בדור הקונסולות הנוכחי (אני אצטרך להתרגל לקרוא לו ״הקודם״ ממחר), היו לשחקני PS4 מעט מאוד סיבות לקנא בשחקני Xbox One. אחת הסיבות הללו לקנאה היה Forza Horizon 4 ל-Xbox One. מדובר באחד ממשחקי המירוצים הכי כיפיים, מאתגרים והכי חשוב, יפים, של הדור הנוכחי, עם צבעים מדהימים ומרהיבים, אפקטים של בוץ, שלג ועלים שמתעופפים ברוח, מודלים מדהימים של המכוניות השונות ועוד. המשחק כבר נמצא על ה-Xbox Game Pass ובעזרת Smart Delivery תוכלו ליהנות מגרפיקה משופרת ואפשרות לשחק בעד 120 פריימים לשנייה, מצוין לטלוויזיות החדשות כמו ה-LG CX שסיקרתי כאן באתר. 

Tom Clancy's Rainbow Six Siege Deluxe Edition

R6S, או כמו שאני קורא לו: רכבת הרים רגשית שש מצור. משחק היריות הטקטי של יוביסופט ידע כל כך הרבה עליות ומורדות, שאני באמת חושב שמגיע לכל הנושא הזה טור דעה ארוך, נרחב ומקיף משלו (כשכנראה שהוא יהיה ארוך יותר מכל הכתבה הזאת ביחד). בכל מקרה, המשחק שהגיע לאחרונה ל-Xbox Game Pass, יאפשר להמוני שחקנים לשחק את המשחק המותח הזה בלי תוספת מחיר ושחקני ה-Xbox Series X יזכו לחוויה חלקה יותר בעזרת, ניחשתם נכון, עלייה של הביצועים ל-120 פריימים לשנייה. העדכון יגיע לקראת סוף השנה, בחלון ההשקה של הקונסולה ולא ביום ההשקה, אבל שחקני ה-Xbox Game Pass כבר יוכלו להתאמן על הקונסולות שלהם (וללמוד איך מנצלים הכי טוב את סם פישר).

Ori and the Will of the Wisps

לצערי הרב לא זכינו לסקר את המשחק הזה באתר, אבל תסמכו עלינו כשאנחנו אומרים לכם שהוא שווה כל רגע שתשחקו בו. Ori and the Will of the Wisps הוא משחק ההמשך לסנסציה מ-2015, כש-Ori וחבריו יוצאים להרפתקאה חדשה ומלאה באתגרי פלטפורמה, גרפיקה מרהיבה ועיצוב אמנותי משגע. בעוד שהפורט הכי מרשים של המשחק מגיע מה-Nintendo Switch, המעבר ל-Xbox Series X ייתן למשחק את אחד הדברים שכל שחקן פלטפורמה חולם עליהם: את האפשרות לשחק ב-120 פריימים לשנייה ולקבל חוויה סופר חלקה מבלי לאבד אפקטים מדהימים מהמשחק. אם להיות כנה, זהו כנראה המשחק הראשון שאני אבדוק באופן אישי על הקונסולה החדשה של מיקרוסופט.

אלו הם חמישה משחקים שיהיה לכם כיף לנסות ולבדוק על ה-Xbox Series X וכבר זמינים על ה-Xbox Game Pass. כמובן שאתם תוכלו לבדוק גם משחקים אחרים על ה-Game Pass שלא יקבלו שדרוג לדור הבא על ההתחלה כמו Doom Eternal ו-Ace Combat 7 או משחקים שייצאו באותו הזמן ולא יגיעו ל-Xbox Game Pass כמו Assassin's Creed Valhalla, Devil May Cry 5 Special Edition ועוד.

קונים Xbox Series X|S בהשקה? עזרתי לכם לבחור משחק שתוכלו לשחק מה-Xbox Game Pass? עוד לא קראתם את הביקורת של בר לקונסולה החדשה של מיקרוסופט? שתפו אותנו! 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:56 10.11.2020 | shiling shiling

    אחלה של כתבה, אבל זה כאילו מיקרוספט אומרת "תקשיבו עם יש לכם אקס בוקס וואן אל תשדרגו בזמן הקרוב כי אין סיבה מספיק טובה כרגע לשדרג לדור הבא".
    אז כאילו הgame pass הוא ללא ספק השירות הכי משתךם שיש כיום בעולם הגיימינג ועם יש לך כבר אקס בוקס אין לך שום סיבה בעולם לקנות את הדור הבא אלה עם זו הקונסולה הראשונה שלך או שאתה אקס בוקס פאן ואתה ממש רוצה פשוט את הקונסולה החדשה אבל לצרכן הרגיל אין סיבה לקנות בהשקה.

  2. 2

    18:49 10.11.2020 | WarFox89 WarFox89

    הסיבה הכי חשובה והעיקרית לקנות עכשיו את הדור הבא זה שיפור משמעותי באיכות, ביצועים וזמני טעינה. זאת נקודת הזינוק של מיקרוסופט עם האקס בוקס החדש לדור הבא.

  3. 3

    13:16 12.11.2020 | shiling shiling

    אני מסכים עם warfox לגבי למה לשדרג עכשיו אבל צריך לזכור שהדור הקודם וכל הדורות שלפניו הוכרעו על ידי המשחקים ולא החומרה.
    אז כרגע הליין של פלייסטשיין יותר טוב בהליין הלא קיים של אקס בוקס והמשך הדור כשיצאו המשחקים האקסלוסיבים לאקס והגייפ פס שרק ימשיך לגדול אז לדעתי נראה את שני הקונסולות שוות בערכם אך בנקודת ההתחלה סוני מובילים.

  4. 4

    15:10 12.11.2020 | WarFox89 WarFox89

    אתה צודק, פופולריות הקונסולות והאיכות שלהם בדרך כלל נמדדים לפי משחקים בלעדיים וזה ברור שלסוני יש כרגע הרבה יותר מה להציע בהשוואה למיקרוסופט בנקודה הזאת.
    אם היום לדוגמא הייתי מחליט לקנות קונסולה, לא הייתי חושב פעמיים וקונה PS.

  5. 5

       | פורסם ע"י