הרשמה

רשמי: חברת EA Motive עובדת על משחק של Iron Man!

הסטודיו EA Motive מכריז בהתרגשות על פיתוח של משחק איירון מן

והוא לא היחיד שבדרך...

חברת Marvel שולטת כמעט בכל מדיה שאפשר לחשוב עליה. בין סרטים לסדרות, מוצאת החברה את עצמה משיקה מספר משחקי מחשב מרשים בשנים האחרונות, שכבר לא מסתפקים רק בספיידרמן כמו בעבר. בין אם זה Midnight Suns שמכיל בתוכו אנסמבל דמויות מעניין, ובין אם זה Marvel’s Guardians of the Galaxy שיצא בשנה שעברה לביקורות חמות - ניכר שהחברה רוצה להנחיל את הגיוון בדמויות שמאפיין אותה לאחרונה גם למשחקים. לכן, הידיעה הבאה לא אמורה להפתיע אף אחד.

גיבור העל שהתחיל את הכל - Iron man, מקבל משחק אקשן מגוף שלישי עם התמקדות על מצב סניגלפלייר בלבד. למרות הדימוי שלה שנוגד משחקי סינגלפלייר, המשחק נמצא בפיתוח אצל EA שנתנה את ההזדמנות החלומית לעבוד על הזיכיון לסטודיו החדש יחסית שלהם - Motive. הסטודיו עמוס כרגע בעבודה על הרימייק של Dead Space שיוצא ב-27 בינואר 2023, ולכן בהצרה שפרסמה החברה הובהר שהמשחק נמצא בשלב הפיתוח מוקדמים, כך שאנחנו לא ממש מצפים לראות סרטוני משחקיות של איירון מן מתעופף באוויר בקרוב. מה שיכול לתת קצת מושג היא היסטוריית המשחקים של מוביל הפרוייקט אוליבייר פרולו (Olivier Proulx), אשר שימש בעבר כמפיק של משחק שומרי הגלקסיה שגם מוזכר למעלה, ככה שניתן לצפות לדיאלוגים שנונים ומעניינים במשחק כיאה לטוני סטארק.

את ההצהרה חתמו בהבטחה שאיירון מן הוא הראשון מבין כמה שבהן החברות ישתפו פעולה, ככה שהשמועה לגבי משחק ה-Black Panther מבית EA מסתמנת גם היא כנכונה. איזה עוד דמויות של מארוול יקבלו משחק מחשב לדעתכם? כמה זמן נצטרך לחכות עד למשחק על וונדה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י