הרשמה

חגיגות ה-20 של דיאבלו זולגות ל-World of Warcraft

בליזארד יודעת איך לשגע את השחקנים שלה

הפרות מגיעות ל-World of Warcraft

הפרות החמקמקות מגיעות לביקור מפתיע ביותר בשרתי המשחק של World of Warcraft. לכבוד חגיגות ה-20 שנים לסדרת משחקי דיאבלו, בליזארד הוציאה את שלבי המשחק הראשון בעדכון מיוחד ל-Diablo 3. אך מה שהיה נראה כמו הפתעה מעולה ומספקת בפני עצמה, לא נגמר שם. 

מסתבר כי בליזארד, שאוהבת לשגע את קהילת השחקנים שלה, שחררה את הפרות הסוררות גם אל World of Warcraft. ע"מ להגיע אל הפרות יש להרוג Treasure Goblin שלרוב מופיע ב-Broken Isles, מבוכי Legion והביובים של Dalaran. הרגו את ה-Treasure Goblin לפני שיברח דרך חור התולעת שלו, כנסו אל חור התולעת ותגיעו לשלב מיוחד מלא בפרות זועמות ובוס אחד המתיימר להיקרא - The Cow King. הרגו אותו וקבלו גיטרת 12 מיתרים וגרזן Livestock Lochaber חדש מהניילונים.

למי שלא מבין את ההקשר, שלב הפרות היה שלב סודי בתוך Diablo 2 שהגיע בתור בדיחה על שחקני דיאבלו המקורי שטענו כי השלב מסתתר לו אי שם במשחק הראשון. שחקנים רבים חיפשו אחר שלב הפרות, כשבליזארד טענה כי אינו קיים. אך אמירות לחוד ומציאות לחוד. שלב הפרות לא רק קיים, אלא אנשים כל כך אהבו אותו, שבליזארד החזירה את השלב הסודי גם ל-Diablo 3, ועכשיו אל World of Warcraft.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:29 08.01.2017 | ב ב (אורח)

    דניאל, המעריצים טענו שיש שלב פרות בדיאבלו הראשון, לא השני. בליזארד הכחישה בצדק, כי באמת לא היה שלב כזה במשחק. כבדיחה על כל הנושא, הם באמת דחפו שלב כזה בדיאבלו 2. לראייה:

  2. 2

    11:33 08.01.2017 | דניאל לברן דניאל לברן

    היי ב',

    זה ידוע. תקרא שוב את מה שרשמתי. הכל נמצא שם

  3. 3

    11:40 08.01.2017 | ב ב (אורח)

    אוקיי, מקובל, למרות שאני לא חושב ראיתי את המשפט "...שהגיע בתור בדיחה על שחקני דיאבלו המקורי שטענו כי השלב מסתתר לו אי שם במשחק הראשון." בכתבה הזו כשהגבתי. אולי פספסתי את זה.

    ובלי קשר, המשפט: "אך אמירות לחוד ומציאות לחוד" רומז שההכחשות על שלב הפרות בדיאבלו 1 לא היו נכונות, כשזה לא המצב. אני לא חושב שבליזארד אי פעם הכחישו שיש שלב פרות בדיאבלו 2.

    נו, טוב, הפגתי מספיק שעמום, בחזרה לעבודה :)

  4. 4

    12:33 08.01.2017 | דניאל לברן דניאל לברן

    הצדק איתך. בכל מקרה, אני מאוד שמח לראות אנשים מגיבים אצלנו, אז אני לא יכול שלא לחייך.

  5. 5

       | פורסם ע"י