הרשמה

דרום אדום: תור גיימינג תפתח חנות נוספת של Nintendo באילת בקיץ 2022

החנות השנייה בישראל והרביעית בעולם - מי היה מאמין

לאור ההצלחה הגדולה של Nintendo תל אביב, היה לנו ברור שאנו רוצים להרחיב את הפריסה הארצית, אומר רון קלדס, מנכ"ל תור גיימינג

זוכרים את ההתרגשות הגדולה שהייתה כשנינטנדו פתחו כאן את החנות השנייה בעולם (אחרי החנות בניו יורק)? אז לכו לכל מי שאמר לכם שברק לא מכה פעמיים ותזרקו לו Blue Shell על הראש, כי היום מודיעה תור גיימינג, הנציגה הרשמית של חברת Nintendo בישראל, שחנות נוספת של מותג התוכן והמשחקים הבינלאומי האהוב תיפתח באילת במהלך קיץ 2022, בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים. החנות תציע את מגוון המוצרים של החברה ותהווה חוויה ייחודית לכל המשפחה.

כפי שציינתי קודם לכן, חברת Nintendo השיקה פעילות רשמית בישראל לפני כשלוש שנים והפכה מאז לפופולארית במיוחד בקרב הקהל הישראלי. החנות בתל אביב שהושקה בקיץ של 2019, בה ניתן למצוא מאות מוצרים סביב עולמות התוכן של המותג, אירחה מאז הקמתה למעלה מחצי מיליון מבקרים. בחנות גם התקיימו עשרות רבות של מפגשי קהילה, אירועים ופעילויות שהתקיימו בחנות מיום הקמתה, יחד והודות לצוות שגרירי המותג - תוכנית שנינטנדו ישראל מפעילה עם חובבי ומעריצי המותג כאן בארץ.

עוד ב-Vgames

"לאור ההצלחה הגדולה של Nintendo תל אביב, היה לנו ברור שאנו רוצים להרחיב את הפריסה הארצית ולגרום לעוד הרבה חיוכים אצל ילדים והורים" אומר רון קלדס, מנכ"ל תור גיימינג. "אנו רואים בבית האוהדים בתל אביב חלק עיקרי מהצלחת המותג בישראל ומבניית הפופולאריות האדירה של עולמות התוכן של Nintendo בקרב הקהל הישראלי, כך שחנות נוספת באילת, אליה מגיעים בדרך כלל כדי לנפוש ולבלות, היא התפתחות טבעית ומתבקשת, שתעשיר את חווית הבילוי לכל המשפחה בעיר הדרומית" הוסיף.

בלי שום קשר, אני נמצא המון בחנות של נינטנדו בתל-אביב כדי לבקר חברים, לשחק סמאש וכמובן בהשקות של משחקים כמו ההשקות של Xenoblade Chronicles 3, Mario Strikers וכמובן Pokemon Scarlet and Violet שיגיעו בסוף השנה. מוזמנים לבוא לשם ולומר לי שלום!

מתכוונים להגיע לחנות באילת? מתרגשים לקראת הפתיחה שלה? שתפו אותנו!

(קרדיט לצילום התמונות בכתבה: אור גליקמן)

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י