הרשמה

גרסת הדור הבא של The Witcher 3 תגיע בסוף השנה

הרבעון האחרון של 2022, הנה אנחנו באים

הגרסה שנדחתה לתאריך לא ידוע מקבלת חלון יציאה ממשי

אז לאחר כמה וכמה דחיות, זה נראה שסוף כל סוף יש לנו חלון יציאה קונקרטי ובתקווה גם ממשי לגרסת הדור הבא של The Witcher 3. בציוץ שפורסם אתמול (ה-19 במאי) בעמוד הטוויטר של המשחק נכתב כי הגרסה החדשה צפויה לצאת ברבעון האחרון של שנת 2022, זאת לאחר שנדחתה למועד לא ידוע לאחר מעבר הפיתוח מ-Saber Interactive חזרה ל-CDPR. רק אזכיר כי הגרסה הזו מגיעה בחינם לכל מי שברשותו עותק של המשחק המקורי.

מה יהיו הפיצ'רים המיוחדים בגרסה הזו? אני מצטער לבשר שאין לנו באמת מושג: CDPR לא שיתפה אותנו בפיצ'רים שצפוים להגיע לקונסולות הדור הבא, אבל אני בטוח שנוכל לצפות לקפיצה בכמות הפריימים שהמשחק רץ בהם מ-30 ל-60, תמיכה ברזולוציות גבוהות ו-VRR ועבודה משופרת על התאורה והטקסטורות השונות. אנחנו נצטרך לחכות להודעה רשמית של CDPR עם רשימת הפיצ'רים אבל עד אז אשמח לשמוע אילו פיצ'רים אתם הייתם רוצים לראות על גרסת הדור הבא של המשחק האייקוני!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:42 20.05.2022 | מסע נוסטלגי ביוטיוב מסע נוסטלגי ביוטיוב (אורח)

    שנעתי שזה יפותח בUNREAL5 זה נכון ?

  2. 2

    18:45 20.05.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    האמת שבאופן מאוד מאוד לא אופייני בהתחשב בכמה PR היה לסייברפאנק לדוגמא, אין לנו כמעט שום מידע לגבי גרסת ה-"Next Gen" של The Witcher 3: לא מנוע, לא גודל קבצים/עדכון - אנחנו אפילו לא יודעים מה יהיו הפיצ'רים (למרות שאנחנו כמעט בטוחים ש-60 פריימים לשנייה יהיו שם). אני באמת מקווה שבקיץ נקבל כבר הרבה חדשות לגביו ואולי הצצה לאיך המשחק נראה על קונסולות הדור הנוכחי.

    המשחק הבא יהיה מפותח ב-Unreal Engine 5, גם דיווחנו על זה כאן באתר (https://www.vgames.co.il/article/28768.html), אם גרסת הדור הבא גם תהייה מפותחת ב-UE5 והיא תראה טוב... אני חושב שיהיה בטוח לומר שהרבה אנשים הולכים להירגע עם השנאה שלהם ל-CDPR.

  3. 3

       | פורסם ע"י