הרשמה

חברת ASUS חשפה שני מחשבי גיימינג ניידים חדשים

ה-Flow וה-Strix SCAR מקבלים את החברים החדשים במשפחה

ה-SCAR 17 Special Edition וה-Flow X16 מגיעים

Republic of Gamers (ROG), מותג המשחקים של ASUS, הכריז בשבוע שעבר על מספר מוצרי גיימינג חדשים באירוע הווירטואלי 'עבור אלו שמעזים: ללא גבולות' (For They Who Dare: Boundless, בלעז). ההשקות החדשות כוללות שני ניידי משחקים חדשים בשתי הסדרות המובילות של החברה: ROG Strix SCAR ו-ROG Flow המציעים ביצועים גבוהים ודרישות שונות עבור כל סוג שחקנים.

ROG Strix SCAR 17 Special Edition החדש מגיע עם החומרה העדכנית ביותר ופתרונות קירור חדישים להעצמת "חוויות המשחק". המחשב החדש בסדרת ה-Strix מציע מסך בגודל 17 אינץ', עם רזולוציה של FHD בקצב ריענון של 360 הרץ או מסך QHD (רזולוציית 1440p) בקצב ריענון של 240 הרץ עם זמני תגובה של 3ms, עד 64 גיגה-בייט של זיכרון RAM מסוג DDR5 במהירות 4,800Mhz וכרטיס גרפי של עד GeForce RTX 3080 Ti של NVIDIA. המחשב יעלה החל מ-14,900 ש"ח ועד 24,500 ש"ח בגרסה היקרה ביותר.

ה-ROG Flow X16 החדש הוא מחשב נייד דק וקל בסגנון 2 ב-1 הפיך עם מסך בגודל 16 אינץ'. הוא מופעל בידי המעבד Ryzen™ 9 6900HS ו-של AMD והכרטיס הגרפי GeForce RTX 3070 Ti Laptop של NVIDIA, וכן מציע תמיכה במשפחת המעבדים הגרפיים החיצוניים XG Mobile, והכל במשקל של 2.1 ק"ג. ה-Flow X16 כולל את ה-ROG Nebula HDR Display, פאנל miniLED ברזולוציית QHD וקצב ריענון של 165 הרץ וקירור בטכנולוגיית Frost Force החדשה ו-Pulsar Heatsink, עם שלושה מאווררים וגוף קירור בצפיפות גבוהה כדי לשמור על ביצועים גבוהים וטמפרטורות נמוכות. המחשב יעלה החל מ-8,500 ש"ח ועד 13,900 ש"ח בגרסה היקרה ביותר.

האם המחשבים הללו שווים את המחיר הגבוה שלהם? נחכה ונראה. בינתיים אשמח לשמוע מה אתם חושבים עליהם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י