הרשמה

מנהל הנרטיב של Marvel's Wolverine עבד בעבר על Spec Ops: The Line

אפשר לומר שעלילת המשחק בידיים טובות

עכשיו רק צריך לחכות לאישור על סקין של יו ג'קמן ואנחנו מסודרים

אחרי ש-Insomniac Games התעלו על כל הציפיות ברמות שאי אפשר למדוד עם Marvel's Spider-Man, אתם יכולים להיות בטוחים שהתרגשנו מאוד לשמוע שהם עובדים על משחק של Wolverine. המשחק שהוכרז ב-2021לא קיבל תאריך השקה בעקבות העובדה שהוא בשלבי פיתוח מוקדמים. כמה מוקדמים אתם שואלים? עבודת האנימציה על המשחק התחילה רק החודש, וכעת אנחנו גם יודעים מי הולך להוביל את הצוות שהולך לכתוב את עלילת המשחק.

כתב המשחקים וולט וויליאמס העלה לטוויטר שלו הודעה בה הוא מודיע לעוקבים שלו על שינוי בפרטי הפרופיל שלו, וסימן את העובדה שהוא כעת משמש כמנהל הנרטיב על Marvel's Wolverine, כשהתפקיד הקודם שלו בצוות היה כתב ראשי. הקידום שוויליאמס קיבל מסמל את העובדה שהוא כעת מוביל את הצוות שכותב את עלילת המשחק, אבל למה בעצם זה אמור לעניין אתכם? הסיבה היא שמדובר באדם שהיה אחראי על כתיבת סיפורים למשחקים שידועים בכתיבה המצויינת שלהם, כמו Star Wars Squadrons, Battlefront II וכנראה המשחק הכי דומיננטי ברשימה - Spec Ops: The Line. יש לו גם את The Darkness II ואת Mafia II ברזומה, משחקים שבאופן אישי אהובים עליי מאוד, כך שמידות ההייפ שלי עלו בכמה רמות ברגע שראיתי את זה.

אם אתם מעריצים של המשחקים האלו כמונו, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם הולכים לאהוב את מה שיש לעלילה של Wolverine להציע, למרות שכבר ידענו ש-Insomniac Games יבאו את הטובים ביותר לפרוייקט מהסוג הזה.מה אתם חושבים על התפקיד החדש? חושבים שוויליאמס הולך לעשות עבודה טובה? ספר לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י