הרשמה

חייבים לחזור: Greedfall 2: The Dying World הוכרז רשמית

כותר ה-RPG החדש יתרחש כשלוש שנים לפני המשחק הראשון

המשחק צפוי לצאת ב-2024

אי שם ב-2019 יצא לו משחק RPG חדש בשם Greedfall שפותח ע"י הסטודיו Spiders, שהביאו לנו משחקי אקשן/תפקידים כמו The Technomancer ו-Bound by Flame. עם Greedfall, הסטודיו שאף להתמקד יותר באלמנט התפקידים, והביא לנו תוצר שמזכיר מאוד משחקים כמו Dragon Age ו-The Witcher - שילוב של אקשן, ביצוע בחירות שישפיעו על העלילה והיכולת לגשת לסיטואציות שונות בדרכים שונות ומגוונות. גל שלנו שיחקה בו בזמנו ושיבחה בביקורת שלה את עלילת המשחק ואת עיצוב המשימות, אבל דברים כמו מערכת הקרב, הגרפיקה והדיבוב התירו אותה מעט מאוכזבת. בסופו של דבר היה מדובר בכותר RPG שלא ישבור שום סטנדרט, אבל כן יספק לכם שעות של הנאה מוצלחת. אתמול, המפיצה Nacon פרסמה טריילר חדש לכותר ההמשך של המשחק - Greedfall 2: The Dying World.

טוב, זה היה שקר. Greedfall 2 הוא לא משחק המשך, הוא משחק פריקוול. הוא מתרחש כשלוש שנים לפני אירועי המשחק הראשון, בו אתם תגלמו יליד של ממלכת Teer Fradee שסובלת מכיבוש והתיישבויות. אתם מועברים בכוח ליבשת Gacane, ביתם של הכובשים שלכם ומקום שסובל ממלחמה, מגפה ותככים פוליטיים. במשחק אתם תשתמשו בדיפלומטיה, ערמומיות ובכוח כדי להחזיר את החופש שלכם, להכיר בעלי ברית ולעצור את ההשתלטות על הבית שלכם. 

עדיין לא ידוע לנו לאילו פלטפורמות Greefall 2: The Dying World יהיה זמין, אבל אנחנו כן יודעים שהוא צפוי לצאת רק בשנת 2024. מה אתם חושבים על ההכרזה? נהניתם מ-Greedfall הראשון? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י