הרשמה

פרטים נוספים על החלק השני של Final Fantasy VII Remake יגיעו בחודש הבא

פרטים נוספים על החלק השני של FFVII Remake צפויים להגיע בחודש הבא

הסיפור של קלאוד וחבריו ממשיך

Final Fantasy VII Remake היא כנראה גרסאת הרימייק הטובה והגדולה ביותר שיצאה למשחק כלשהו אי פעם, כל כך גדולה, שהמפתחת Square Enix הייתה צריכה לחלק אותה לשני חלקים שונים. החלק הראשון שוחרר באפריל 2020 בלעדית ל-Playstation 4, וקיבל גרסה משודרגת בשם Intergrade שהגיעה עם גרפיקה משופרת ותוכן נוסף ל-Playstation 5 כמה חודשים מאוחר יותר, יחד עם שני כותרי מובייל שמשמשים כמשחקי ספין-אוף בשם Ever Crisis ו-The First Soldier. המשחק כבר הספיק להגיע בגרסאת המחשב האישי, אבל מאז הייתה שתיקה די רועמת לכל מה שקשור לחלק השני והמאוד מצופה של המשחק. כעת, השתיקה הזו עומדת להתנפץ.

במהלך שידור לייב סטרים שחוגג חצי שנה להשקה של The First Soldier, הוכרז ע"י במאי המשחק טטסויה נומורה (Tetsuya Nomura) שהחברה מתכננת לשחרר מידע נוסף על החלק השני של Final Fantasy VII Remake בחודש הבא, במהלך אירוע חגיגות ה-25 שנה להשקת המשחק המקורי. 

למה אנחנו יכולים לצפות בחלק השני? בתור התחלה, הוא יחקור את העולם העצום של Final Fantasy VII ויאפשר לקלאוד (Cloud) ושותפיו לצאת אל מחוץ למידגאר (Midgar) ולהמשיך את הסיפור. אנחנו גם יודעים שהעלילה תמשיך בדיוק מאיפה שהחלק הראשון הסתיים ותהיה נאמנה מאוד לסיפור המקורי של המשחק. האם החלק השני יצליח לעמוד בציפיות? האם האיכות שלו תהיה שווה לחלק הראשון והמוצלח למדי? ספרו לנו בתגובות מה אתם חושבים!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י