הרשמה

נחשף תאריך היציאה של Call of Duty: Modern Warfare 2

בראבו שש.

בחזרה אל יחידה 141, וגם אל אוקטובר

כותרי Call of Duty שהפכו למסורות שנתית, לא ידועים יותר מידי בגלל היצירתיות שלהם. לכן, הדרך שבה בחרה Infinity Ward לחשוף את דמויות המשחק ואת תאריך היציאה של Call of Duty: Modern Warfare 2 באופן רשמי צפויה להפתיע את כולם.

ב-23 במאי, בנמל לונג ביץ' שבקליפורניה (לא, לא החוף בבת ים) על גבי ספינות ומכולות ענק הודבקו פוסטרים של יחידה 141. בין הפרצופים האייקונים של קפטן פרייס (Captain John Price) וגוסט (Simon “Ghost” Riley) ניתן גם למצוא פרצוף חדש של קולונאל אלחנדרו ורגאס (Colonel Alejandro Vargas) שמגיע אלינו היישר מהכוחות המיוחדים של מקסיקו. לאחר המעבר על הנמל, התגלה לנו תאריך היציאה של המשחק, שחוזר ליציאה באוקטובר, הפעם ב-28 בחודש.

למרות הכישלון היחסי של Vanguard, המשחק האחרון בסדרה, נראה שההייפ סביב הכותר החדש רחוק מלהיות קטן. הציוץ המרכזי בו הוכרז תאריך היציאה זכה כבר לכמעט 100 אלף לייקים, וכנראה יעבור את הרף הזה עד שהכתבה תיהיה באוויר. אי אפשר להאשים אף אחד כמובן, כי נראה שהמשחק הוא אכן המשך ישיר ל-Modern Warfare המצוין מ-2019, ולכזה דבר אי אפשר שלא להתרגש. מחכים לראות את המשחקיות כבר? חושבים שנקבל הצצה באחד מאירועי הקיץ שמתחילים ממש בקרוב? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י