הרשמה

תרשמו ביומנים: תחליפי ה-E3 מקבלים תאריך ושעה

בואו לראות את העתיד של הגיימינג..

תאריך יציאה ל- God of War? ארבעים דקות על Starfield? ואולי סוף סוף חדשות על Hollow Knight: Silksong?

בחודש שעבר הגיעה אלינו הידיעה שגם השנה, והפעם לתמיד, תערוכת בגיימינג הגדולה בעולם E3 לא תתקיים. כל מי שעוקב אחרי החברות הגדולות בתעשייה יודע שמדובר בחור עצום שנפער במודל הפרסום שלהן, שהסתמך בעבר על שקט יחסי בכל השנה והתפוצצות במסיבות עיתונאים של 90 דקות שהיו מלאות בהכרזות, טריילרים, רגעים לפנטאון ועוד מלא חוויות. אמנם יש ייתרון בלפזר את ההכרזות לאורך השנה, אך לדעתי אין, ולא יהיה, שום תחליף לאותן מסיבות עיתונאים שייזכרו לעד בין אם זה לטובה או לרעה. לשמחתי, ולשמחת כל מי שמקדש את אותה תקופה בשנה, גם הפעם דאגו לנו אקס-בוקס (Xbox) וג'ף קילי (Geoff Keighley) לאלטרנטיבות.

נתחיל בצד הירוק של התעשייה. אקס-בוקס יערכו גם השנה הצגה ששמה דגש על בת'סדה (Bethesda), ב-12 ביוני בשעה 20:00 שעון ישראל. הפעם, ניתן לשער שהדגש יהיה אפילו יותר גדול משנה שעברה, שכן המשחק הבא של החברה האגדית - סטארפילד (Starfield) נמצא ממש מעבר לפינה עם תאריך היציאה הנוכחי שלו בחודש נובמבר בסוף השנה. קילי חוזר כמו בשנה שעברה עם פרוייקט ה-Summer Game Fest, שיפתח בלייב חגיגי שישודר ב-9 ביוני בשעה 21:00 שעון ישראל. שנה שעברה, הצליח קילי להרים תצוגה עם כמה רגעי שיא ברורים, כמו הטריילר של אלדן רינג (Elden Ring) וההכרזה על טייני טינה (Tiny Tina's Wonderlands), אך הקצב הכללי היה יחסית חלש. בניגוד לשנה שעברה, שעדיין נפגעה מהקורונה, נראה שהשנה קצב יציאת המשחקים בתעשייה חזר להיות מצויין, ולכן ניתן לשער שלקילי יהיו אפילו יותר אסים בשרוול.

נראה שגם בלי E3, רוב הפרסום של התעשייה מתרכז שוב בתחילת יוני. גם אם לא נראה הכרזות על אירועים דומים בתאריכים האלה מחברות כמו Sony ו-Nintendo, צפויים לנו ימים מעניינים במיוחד, שאם ובסופם לא נקבל הכרזה רישמית על ג'דיי פולאן אורדר 2 (Jedi: Fallen Order 2) תוכלו למצוא אותי (ואת גיא) בתוך אוהל מחאה מחוץ למשרדי Respawn. איזה משחק אתם הכי מחכים לראות בתקופת ההכרזות שמתקרבת אלינו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:15 09.05.2022 | tmnt mk12 tmnt mk12 (אורח)

    tmnm
    mk12

  2. 2

       | פורסם ע"י