הרשמה

המשחק Call of Duty: Warzone קיבל עדכון 120FPS על ה-Xbox Series X

סוף סוף שחקני הסוני נשארים מאחור במשהו הנוגע ל-Call of Duty

עיכוב זמני על קונסולות ה-PS5 או משהו גדול מזה?

אחרי שדיווחנו לכם כאן שמוד הזומבים החדש של Call of Duty: Black Ops Cold War יגיע אקסקלוסיבית לקונסולות של סוני למשך שנה וששחקני סוני יוכלו לקבל בונוסים לעליית הרמות שלהם ב-Battle Pass, זה נראה ששחקני Xbox Series X יישארו מאחור בכל הנוגע למשחק היריות הפופולרי של Activision. היום אנחנו מקבלים דיווח על ניצחון קטנטן של הענקית הירוקה.

משחק ה-Battle Royale הסופר פופולרי, Call of Duty: Warzone, רץ על קונסולת ה-Xbox Series X בעד 120 פריימים לשנייה, כשלפי בדיקות של Digital Foundry מדובר על בין 100 ל-120 פריימים לשנייה בממוצע. מיקרוסופט אפילו הוסיפה את התגית ״רץ ב-120 פריימים לשנייה״ על המשחק בחנות שלה. אם אתם שואלים את עצמכם איפה ה-PS5 בכל הסיפור הזה, אז כאן מתחיל החלק המעניין. בבדיקות של Digital Foundry זה נראה שהעדכון שהגיע למיקרוסופט לא הגיע עדיין ל-PS5, ובגלל ש-Activision עדיין לא הגיבה לנושא, אנחנו לא יודעים אם זה עניין של יכולת גרפית, בדיקות נוספות שהחברה צריכה לעשות או משהו אחר.

בהתחשב במשפט שפתח את הכתבה, מדובר באירוע מוזר למדי מצידה של Activision. מה אתם חושבים? האם נראה מוד 120 פריימים לשנייה אצל ה-PS5 בקרוב? האם סתם היה מדובר בעיכוב זמני? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:24 15.11.2020 | WarFox89 WarFox89

    פשוט מזעזע עד כמה EPIC FAIL הם אקטיזבל האלה...
    ל-PS הם עושים בלעדיות על מוד הזומבים ואפשרות לקבל בונוסים לעליית הרמות שלהם ב-Battle Pass, ולאקס בוקס הם נותנים אקסקלוסיביות של יותר פריימים בשנייה ....אני מרחם על האנשים שממשיכים לקנות את הג'אנק הזה.

  2. 2

       | פורסם ע"י